Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Annars kommer det sluta med att jag åket till nån maxi här i Gbg och raggar upp någon själv! Och då är det ditt fel att min fru blir sur!
Och sätta in den stora stöten?!?Idag har jag varit deprimerad, så idag har jag bara spelat Test Drive Unlimited som förövrigt är det sämsta spelet jag någonsin spelat. Imorgon ska jag ner till stan och sätta in min lön på mitt konto och ska springa in på Maxi i samma veva.
Och sätta in den stora stöten?!?
Även om du normalt sett hade bangat, så måste du nu tänka på alla som följer dina framsteg här... Vem vet, att döma av intresset i tråden lär du inte bli långlivad om du inte tar tag i det här snart.![]()
Jag har ju försökt sätta in den stora stöten enda sen i onsdags!Men hon har ju inte varit där! Så nu har jag ju sprungit till Maxi med jämna mellanrum och köpt massa saker jag inte behöver! Fan om hon inte är där imorrn!
![]()
Spara kvittona efter allt du tjöper där i jakten på henne. Sen visar du henne kvittona och säger:
"Det här hade jag fått trycka en polsk städtant i 2:an för, så nu får du fan ställa upp på jufs!"
fan, de där kan ju funka?Spara kvittona efter allt du tjöper där i jakten på henne. Sen visar du henne kvittona och säger:
"Det här hade jag fått trycka en polsk städtant i 2:an för, så nu får du fan ställa upp på jufs!"
Idag har jag varit deprimerad, så idag har jag bara spelat Test Drive Unlimited som förövrigt är det sämsta spelet jag någonsin spelat. Imorgon ska jag ner till stan och sätta in min lön på mitt konto och ska springa in på Maxi i samma veva.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten