Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0
Nä drysen! nu sitter vi ett gäng share utan liv och väntar på att få leva genom dig! dax för en uppdate :fakta :hihi

Men ska det vara så svårt?

Du frågar henne om hon vill gå på bio!

Neeeeeeeeeeeeeeej! Det finns inget tristare än biodejter. Det tycker säkert tjejerna också. Om det ska bli nåt intressat så måste det finnas åtminstone LITE alkohol med i bilden.

Fanns det inte en tråd om en annan blyg stackare som ville ha hjälp med en tjej i kassan på ICA? Är det samma tjej, månne??

Nån med för mycket fritid får leta upp tråden...

Haha, det skulle iofs inte förvåna mig om JUST DEN tråden är raderad eller kommer raderas ganska kvick. För det är väl den gamla tråden som utspelade sig i Eskilstuna du syftade på?

Haha, det skulle iofs inte förvåna mig om JUST DEN tråden är raderad eller kommer raderas ganska kvick. För det är väl den gamla tråden som utspelade sig i Eskilstuna du syftade på?
Där har vi en klassiker :hihi

uppdatera faaaaan. fått borra eller limma ihop ditt krossade hjärta?

jag tror hon har kille ;P

Ja drysen nu är det fan dax.. sitt inte och skäms bara för du fått nobben :fatta!

Ja, lite faktiskt. Men jag antar att man måste göra alla misstag själv innan man fattar. Kvinnosyn i korrekt form har mycket gemensamt med forna tiders häxprocesser.

Lite visdomsord att ta med sig ut i vuxenlivet:

Vill hon ligga med dig? Det är för att hon vill ligga med alla.

Vill hon inte ligga med dig? Det är för att hon har fullt upp med att ligga med alla andra.

Vill hon "bara vara kompis"? Du är ett redskap i hennes maktspel.

Vill hon vara ihop med dig? Hon är uppenbarligen mentalsjuk. Alternativt vill hon bara prova att köra sitt maktspel på bara en man i taget.

I ett förhållande:

Vill hon "hitta sig själv"? Nej, hon vill hitta nån annan. Eller har redan hittat honom.

Om du är trött på att hon verkar ointresserad och ställer henne mot väggen, säger hon "jag vet inte vad jag vill"? Åhjo, det vet hon. Hon vet inte hur fan hon ska bli av med dig utan att få alltför mycket skuldkänslor. Hon är orolig att inte lyckas mörka den/de nya killar(na) hon redan bjudit in i snibban.

Fast det där gäller bara om killen är lite tjock och inte så snygg.

Kom igen nu Drysen!

Även om du skulle lyckas få till det med den där bruttan är det viktigt för
dig att behålla ditt gamla sociala nätverk. Och om du inte kommer med en
rapport bums kommer vi bara att mobba dig när hon dumpar dig nästa vecka.

Hahaha värsta sköna tråden!! De är lite nostalgi för mig. jag träffade min nuvarande tjej på ica!!
fast de var jag som jobbade på ica och hon gjorde som dig sprang där varje dag!! började ställa massa frågor till mig när jag packa upp käk i hyllorna sen kom vi fram till att de var tok varmt och att man skulle bada så hon och jag drog till sjön när jag sluta jobba ! och jag vill ju alltid ligga sån sen vart de åka av:D

tele nummret på kvittot är en bra idee fast jag tycker du ska vända på de köp någe när du är där och lämna sedan tillbaka de då får du! fylla i ett återköps kvitto med namn och tele nummer sen är de bara droppa en komentar att hon gärna får ringa om hon vill hitta på något(ligga)!!
KÖR hårt nu för fan de kanske är en keeper!!

Japp, Drysen! På söndag så kräver vi att du går till Maxi och stöter på cheyen. Glöm inte ta en bild med mobilkameran o lägg ut här.:)

Jag va förbi vid sjutiden, hon va inte där :( Sen va jag på sailet i Karlskrona med, både på dagen och på kvällen, hon va inte där heller :( Men jag träffade en tjej som jag vet jobbar i kassan i samma butik! Men hon va så jävla full så henne gick det inte att prata med... Fi fan, här gör man allt för att hjälpa ödet på traven men så skiter ödet i en. :(

Haha, satt just och undrade varför "han" inte har givit nått tips till Drysen...:hihi

Edit: @Drysen - Tycker ändå att du ska smyga dig på bakifrån och ta henne på brösten och slicka henne i örat, funkar alltid!:rolleyes:

Last edited:
Haha, satt just och undrade varför "han" inte har givit nått tips till Drysen...:hihi

Edit: @Drysen - Tycker ändå att du ska smyga dig på bakifrån och ta henne på brösten och slicka henne i örat, funkar alltid!:rolleyes:

ja alltid...känner nog ingen som inte fått till det då:tuttar

(ska man inte samtidigt viska i hennes öra att hennes syrra har större bobisar:va )

Nu vill vi höra vad du har för moves planerade Drysen.
Så att det händer något i denna tråden.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...