Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0
jag röstade "vem fan vill ligga med dig" :tungan

Alternativt så ställer du dig med mopeden utanför personalentrén ungefär 15 minuter innan hon slutar, i med neutralen och sen ligger du på varvstopp tills hon kommer ut. Sånt gillar de, tjejerna.
När hon väl kommit ut så börjar du göra erotiska juckrörelser fram och åter på sadeln. Fäll upp visiret (om du inte har korvätarhjälm) och spela med tungan.

Om hon mot förmodan skulle hålla hårt i sin handväska och gå sin väg så misströsta icke! Hon gör det för att spela svårfångad. Lägg dig med mopeden ca 10 meter bakom och följ efter henne! Sånt gillar de, tjejerna.
Går hon till ställen där du inte kan åka så tveka inte att följa henne till fots. Hon vill bara se att du inte är en kille som ger upp. :tummenupp

För några år sen så var det en riktig puma som jobbade på Max här hemma, riktigt fin... mm..

en kväll efter krogen gick jag dit, klart som fan jobbade inte hon då, så jag lämnade mitt nummer till hennes arbetskamrat, 2 dagar senare fick jag ett sms, vi träffades, sen låg vi, resten är historia :tummenupp

Med tanke på att det var Drysen som frågade ska vi gissa på medlidande?

Näe, cheyerna på Maxi här är trevliga med mig, så dom är nog tvingade till det av arbetsledningen eller nåt.

Men kör på Drysen, man måste våga för att få ligga!

Men hon är lite mer trevlig än de andra flickorna i kassorna lick-som...

Kör på taktiken att om du frågar dig själv om du ska göra nått så ska du göra det!

Kör den raka varianten.. be henne komma till glassdisken, ta upp två glassar å ge den ena till henne, går det bra så har ni nu klarat av förspelet.. Sen frågar du bara om du får torrchocka henne i tvåan...

Tjöp ett paket kondomer, och be henne skriva sin adress och när hon slutar på baksidan av paketet. Klart!

"Snabbköpskassörskan i kvarteret där jag bor, hon är så vacker och min kärlek är så stor. Jag går och handlar flera gånger varje dag - hon tar betalt och jag känner mig så glad!" - ha den låten i mp3-spelaren och truddelutta nästa gång och se om det ger en reaktion. Om inte annat lär väl andra kunder få sig ett gott skratt :tummenupp

Innerst inne vill du det :fakta :slicka :brynad

Hur jobbar dom i kassan på Maxi? Tror ni hon är kvar? Annars kanske man skulle gå och köpa nånting... :gnissla

Jag tror att hon ler åt dig för att hon är en sol & vårare, först snor hon din oskuld & sedan dina smutsiga kalsonger, och när hon sedan drar så står du där ensam & naken med en grankotte uppstoppad i ändtarmen.

Jag tror att hon ler åt dig för att hon är en sol & vårare, först snor hon din oskuld & sedan dina smutsiga kalsonger, och när hon sedan drar så står du där ensam & naken med en grankotte uppstoppad i ändtarmen.

Hur många gånger har det hänt dig egentligen?
Det låter som du har enorm erfarenhet av just det....

Har en "kompis" som fått ligga med "willys-, statoil-, shell-tjejen".

Klart hon vill

Är du kass på att ligga måste du börja handla på en annan butik sen, för det ryktet kommer ju att spridas bakom mjölkdisken...

Hur kul är det sen när du måste betälla käk på postorder?

Drysen>> Nej, nix, nope. Hon en enkom ute efter dina pengar (logiskt, hon jobbar ju som kassörska)

Hur många gånger har det hänt dig egentligen?
Det låter som du har enorm erfarenhet av just det....

Det är en Sköfvde-grej. Du kommer aldrig förstå...

Fanns det inte en tråd om en annan blyg stackare som ville ha hjälp med en tjej i kassan på ICA? Är det samma tjej, månne??

Nån med för mycket fritid får leta upp tråden...

Kör hårt, fråga om henne nummer.:tuttar Du ska ju ändå flytta så om det skiter sig så kommer du i fortsättningen ändå bo 47 mil därifrån.

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back