Chefredaktör spyr galla över motorcyklister!

Du käre lille förtryckta fjantredaktör ger jag inte fem öre för.Du påstår att nästan all form av mc körning är nöjeskörning.Jag pendlar på mc ca sex mil om dagen från tidig April till början av November.Det är alltid ett nöje att köra mc lille fjantredaktör oavsett om det är till eller från arbetet eller en runda på min fritid.Du har förmodligen varken mc körkort eller överhuvudtaget aldrig suttit på dessa mc med tanke på dina åsikter om mc där t ex bilarna är rena miljösvin.En person brukar sitta i de flesta stora bilar men detta nämner du inte en endaste gång.Du är en pajas kort och gott som slår villt omkring dig för att höja läsarstatistiken för din lilla landsortsblaska oavsett vilka dumheter du sprutar ur dig. :finger

Sicket ärkenöt.

Måste haft sina leksaksmotorcyklar uppspikade i taket när han var liten!

Fast han började ju bra genom att han ville förbjuda HD *asg*

Sen blev det kedjesmörja av allt!!!

Last edited:
redaktören är helt klart vilse i pankakan... men att däremot gnälla hur elaka alla är mot motorcykel åkare, framförallt på detta forum är ju lite att skjuta sig själv i foten. tänk efter lite.....

det är motorcyklisterna själva som har skapat detta hat mot motorcykel förare. kolla valfritt bombar klipp på tuben eller alla burnout filmer och wheelie filmer med mera som finns. dessvärre är det en mindre skara som förstör för den större skaran som alltid. varför tror ni bland annat att det skall tas tag i detta så kallade "extrema" beteéndet som det har varit jätte diskussion om på detta forum.... varför tror ni att körkorts ålder och krav ökar och höjs på mc kort....

hade folk kört med insidan av huvudet och ej burit sig illa åt än "nödvändigt" i trafiken så hade säkert ej allt detta satt igång.

men neeeej då. folk ska köra som svin och få allmänheten att inte gilla oss motorcyklister för att sedan gnälla på hur elaka alla politiker och poliser och skribenter med mera är... :huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet

sen som en skrev tidigare i tråden att denne använder mc som pendlings/nytto fordon när det går är en vinkel som försöktes använda för ett par år sen för att få folk att förstå vilket smidigt och bra och miljövänligt fordon mc var i jämförelse med bil och då framförallt i staden. men den vinkeln fungerar ej längre då mc åkarna har blivit allt duktigare på att beteé sig illa på diverse olika sätt i trafiken.

Last edited:
Hädelse! Det där var inte ens kul!

Skända inte alkoholen och tobaken;
Huvudanledning till att dricka är att slippa vara nykter, behöver man inte så skall man inte...
Tobak bidrar till statskassan, nuff said...

Lite buller har väl ingen dött av, tycker allt låter mer som nån som behöver skriva ett par spaltmeter för att fylla sin kvot mer än en genuin åsikt...

Skål och god natt! :yoparty

-Kan vi inte behovspröva hans spalt, i mitt tycke också ett form av buller som inte gör nytta...

Last edited:
HAHA!! fan vilken tråkig idiot han måste va. Han borde lära sig hur man lever livet istället och själv köpa en hoj. Istället för att se ner på oss andra som vill ha lite kul.

Död åt såna som han:fakta:död:zpy

Jag tror nog artikeln är skriven som ett skämt.. kan inte tänka mig nåt annat. Eller med "glimten i ögat" iaf...

Dock så låter raka rör för jävla mycket, provkört en harley med "buller" och tog ett tag innan man fick tillbaka hörseln. Vissa motarder låter också som en långdragen blöt prutt när dom kör iväg.

Istället för att bli förbannade och spy galla i denna tråd - maila killen, eller ännu bättre, ta debatten med insändare i hans tidning. Se bara till att vara sakliga och att hålla er till fakta. Att bemöta detta med uttalanden om att någon blev tappad i golvet på BB kommer inte att förbättra något...

...sätter en löning på att vi inte kommer att läsa någon attack på ljudnedsmutsning medelst böneutropning på samma tuffa vis från hans sida.

Börjar närma sig en behovsprövning av denna tråd. Håll er sakligt och undvik personpåhopp. Att ni ens orkar bry er om en sådan artikel i en lokaltidning.... :krama

Hans kolumn liknar Aftonhoran och Expressen vid nyhetstorka... eller ja de båda blaskorna verkar ha nyhetstorka för jämnan med tanke på nivån på deras artiklar..... mao inget att hetsa upp sig över nån byfåne som skriver en massa strunt utifrån hans egna tankar.....

Underhållande på sin höjd. Konstruktivt, osannolikt.
Undrars om han är att likna med typen som flyttar ut till landet och sen gråter ut om att det luktar illa på våren :dummer

eller bosätter sig vid ARN(Arlanda flygplats för er som inte rest) och sedan gnäller över bullret.....

Haha fy fan vad ful han är, dagens skratt :lol fan vilken surgubbe han är. Man vet att det är ett i-landsproblem om han klagar på ljuddämpare och nöjeskörning.

Orka bry sig? En ingen på en puttfnatt-tidning som skriver en arg insändare om Harleys är väl inget att sätta kaffet i vrångstrupen av? :glömdet

Orka bry sig...

Nej, allt som oftast brukar jag faktiskt inte bry mig överhuvudtaget men... det han bidrar med i sin tidning tror jag sätter käppar i hjulen för bl.a. Viking Motor Park som skulle byggas i Enköping.

Vi får helt enkelt fler haters som kanske inte brydde sig speciellt mycket innan de läste detta... "Nää, usch å blä för buller och motorcyklar och nöjeskörning, det borde förbjudas dir3ckT! "

Men ni kanske har rätt... förhoppningsvis var det bara jag som läste skiten medan den åkte i tunnan för majoriteten hehe!

Last edited:
Jag tyckte den var riktigt kul, alltid kul när folk antingen är väldigt ironiska eller helt enkelt korkade. Fick mig ett gott skratt.....

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul