Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gren skrev:Jag undrar dock fortfarande hur jag kontrollerar kraftöverföringen vid säkerhetskontrollen. Jag antar min fråga "försvann" lite i mitt första inlägg i denna tråd.
clark73 skrev:Vid högersväng i stan så håll långt till höger, ganska nära trottoarkanten.
QUOTE]
Ska man verkligen göra det? Då kan ju bilar smita runt en och prejas ?!
Ska man inte ligga lite till höger om mitten bara?
Tom skrev:Kraftöverföringen är kedjan. Kolla att den verkar hel och inte alltför spänd eller slak. kolla gärna kedjelås, om sådant finns. (mest för din egen skull, det är inte kul att tappa kedjor).
Den där stämmer väl inte? Nu har ni säkert redan diskuterat den på dessa 5 sidor innanKay skrev:7. Placera dig alltid i mitten på filer osv, så du tar upp lika mkt plats som en bil.
om man inte behöver svänga ja.. men när det är dags för att svänga i en skymd kurva ska man lägga sig till höger i en vänster för att se så lång in i kruvan som möjligt.. trodde man skulle ligga mitt i när de går raktfram???gringoo skrev:Den där stämmer väl inte? Nu har ni säkert redan diskuterat den på dessa 5 sidor innan
Man ska ju placera sig hela tiden.

mossen skrev:Det går inte att LÄSA sig till hhur man gör, utan ut & kör på en parkering, kör svängen 20 ggr precis innan uppkörningen också!![]()
zilver skrev:En fråga till.
Ska hojen vara upprätt när man gör garagevändning eller får man luta den så mycket man vill?
Den skall vara upprätt vid ingång och utgång va?
Jag har allt klart för mig men inte denna garagevändning. balans och dyligt finns men är som sagt mer orolig för hur den ska gå till.
Häng mig nu inte om jag missat detta nån stans för jag är ute och öva nu, och bara sprang in för att kolla.
zilver skrev:spelar farten JÄTTE stor roll eller skall det genomföras säkert och smidigt med god balans. eller ska det ta en viss tid att genomföra vändningen
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |