Chat?

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Hur många besöker chaten egentligen? Det verkar vara liten aktiviet där.

du kan ju börja med att gå in där själv.. klockan är iofs 12 på natta...

Jag har varit där några gånger. Kul! Men det brukar spåra ur som vanligt när jag lägger mig i diskussioner :gnissla Hoppas fler hittar dit. Kan man förresten se innan man loggar in på chatten vilka som är där? (/Polly datapucko :dummer )

Polly skrev:
Jag har varit där några gånger. Kul! Men det brukar spåra ur som vanligt när jag lägger mig i diskussioner :gnissla Hoppas fler hittar dit. Kan man förresten se innan man loggar in på chatten vilka som är där? (/Polly datapucko :dummer )
Gå dit nu då så kan jag få se hur den fungerar:tummenupp (e ju lite datapucko jag med:crash

Polly skrev:
ROSA!

tyvärr inte Polly... du kan ju fråga mig.. men just nu borde du inte gå in där om det är snusk du ogillar. du kan prata med mig via PM istället ;) skojjarrrr

Swedie skrev:
tyvärr inte Polly... du kan ju fråga mig.. men just nu borde du inte gå in där om det är snusk du ogillar. du kan prata med mig via PM istället ;) skojjarrrr

Varningen kom försent.. Blev fast en stund, men nu ska jag sussa! Farligt det där med chat.. Förresten var det väl inte nå snusk. Aldrig nå snusk på forumet! :gnissla

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard