Chat?

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Hur många besöker chaten egentligen? Det verkar vara liten aktiviet där.

du kan ju börja med att gå in där själv.. klockan är iofs 12 på natta...

Jag har varit där några gånger. Kul! Men det brukar spåra ur som vanligt när jag lägger mig i diskussioner :gnissla Hoppas fler hittar dit. Kan man förresten se innan man loggar in på chatten vilka som är där? (/Polly datapucko :dummer )

Polly skrev:
Jag har varit där några gånger. Kul! Men det brukar spåra ur som vanligt när jag lägger mig i diskussioner :gnissla Hoppas fler hittar dit. Kan man förresten se innan man loggar in på chatten vilka som är där? (/Polly datapucko :dummer )
Gå dit nu då så kan jag få se hur den fungerar:tummenupp (e ju lite datapucko jag med:crash

Polly skrev:
ROSA!

tyvärr inte Polly... du kan ju fråga mig.. men just nu borde du inte gå in där om det är snusk du ogillar. du kan prata med mig via PM istället ;) skojjarrrr

Swedie skrev:
tyvärr inte Polly... du kan ju fråga mig.. men just nu borde du inte gå in där om det är snusk du ogillar. du kan prata med mig via PM istället ;) skojjarrrr

Varningen kom försent.. Blev fast en stund, men nu ska jag sussa! Farligt det där med chat.. Förresten var det väl inte nå snusk. Aldrig nå snusk på forumet! :gnissla

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back