Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sharpedge skrev:JAg har kommit en bit på det för länge sen, men nu har jag itne en aning....
EDIT: kom vidare![]()
destiny_78an skrev:Äsch, jag fastnade när man skulle springa upp i rören. Nu har jag lessnat på fågeln som skrattar åt en...
Det är väl ingen fågel med svans det är ju nån sån där knaprare. Fastnar oxå vid rören. FANBlackninja skrev:Hur fan gör man?????????????? Fågelfan
sportarn skrev:Det är väl ingen fågel med svans det är ju nån sån där knaprare. Fastnar oxå vid rören. FAN
Va? Ska man gå tillbaks där man kom ifrån eller ska man gå över till andra sidan?Blackninja skrev:C4, tillbaks till vänster efter vattnet gått, upp 2 ggr, vänster vänster, sen hmmm, ja nåt sånt
Tillbakssportarn skrev:Va? Ska man gå tillbaks där man kom ifrån eller ska man gå över till andra sidan?
Okej, så tillbaks in. Hur långt tillbaks? Kan inte komma nånstans tycker jag. Känns som att jag inte är mest lämpad för det här spelet!Blackninja skrev:Tillbaks

sportarn skrev:Okej, så tillbaks in. Hur långt tillbaks? Kan inte komma nånstans tycker jag. Känns som att jag inte är mest lämpad för det här spelet!![]()
Blackninja skrev:Spring upp i C, in i c4 tills vattnet flögit förbi. Sen ta vänster, upp en vänster, vänster, sen ut i dörren. Upp, sen e det lite kvar.

Vilket C???? Jag ser bara en massa rör och skit överallt! Jag stänger vattnet så att man ser luckan som går till andra sidan. Men jag ska inte gå över dit alltså. Så jag går tillbaks där jag kom ifrån början och då kan jag gå i en lång mörk tunnel eller tillbaks från ruta1. Kommer ju inte nånstans Är jag helt :kocko :kocko :kockoBlackninja skrev:Fågelfan grillas när man klarat det iallafall![]()
sportarn skrev:Vilket C???? Jag ser bara en massa rör och skit överallt! Jag stänger vattnet så att man ser luckan som går till andra sidan. Men jag ska inte gå över dit alltså. Så jag går tillbaks där jag kom ifrån början och då kan jag gå i en lång mörk tunnel eller tillbaks från ruta1. Kommer ju inte nånstans Är jag helt :kocko :kocko :kocko
Kan du ge mig några tips. Ska jag över på andra sidan och mecka lite eller? Får undan lite grejer o hänger o viftar med slangen en del men inget funkar ju! :kockoBlackninja skrev:Du sa ju att du var vid rören, haha
Du får mecka lite![]()
sportarn skrev:Kan du ge mig några tips. Ska jag över på andra sidan och mecka lite eller? Får undan lite grejer o hänger o viftar med slangen en del men inget funkar ju! :kocko
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
|
Stor invigning på Sulas MC
Efter att Sulas MC bestämde... |
|
|
Nyheter från Wunderlich
Wunderlich är ett företag i... |
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |