Chasm/Spel

JAg har kommit en bit på det för länge sen, men nu har jag itne en aning....

EDIT: kom vidare :D

Last edited:
sharpedge skrev:
JAg har kommit en bit på det för länge sen, men nu har jag itne en aning....

EDIT: kom vidare :D

Äsch, jag fastnade när man skulle springa upp i rören. Nu har jag lessnat på fågeln som skrattar åt en...

sportarn skrev:
Det är väl ingen fågel med svans det är ju nån sån där knaprare. Fastnar oxå vid rören. FAN

C4, tillbaks till vänster efter vattnet gått, upp 2 ggr, vänster vänster, sen hmmm, ja nåt sånt

sportarn skrev:
Okej, så tillbaks in. Hur långt tillbaks? Kan inte komma nånstans tycker jag. Känns som att jag inte är mest lämpad för det här spelet! :va

Spring upp i C, in i c4 tills vattnet flögit förbi. Sen ta vänster, upp en vänster, vänster, sen ut i dörren. Upp, sen e det lite kvar.

Blackninja skrev:
Fågelfan grillas när man klarat det iallafall :hihi
Vilket C???? Jag ser bara en massa rör och skit överallt! Jag stänger vattnet så att man ser luckan som går till andra sidan. Men jag ska inte gå över dit alltså. Så jag går tillbaks där jag kom ifrån början och då kan jag gå i en lång mörk tunnel eller tillbaks från ruta1. Kommer ju inte nånstans Är jag helt :kocko :kocko :kocko

sportarn skrev:
Vilket C???? Jag ser bara en massa rör och skit överallt! Jag stänger vattnet så att man ser luckan som går till andra sidan. Men jag ska inte gå över dit alltså. Så jag går tillbaks där jag kom ifrån början och då kan jag gå i en lång mörk tunnel eller tillbaks från ruta1. Kommer ju inte nånstans Är jag helt :kocko :kocko :kocko

Du sa ju att du var vid rören, haha

Du får mecka lite:)

Blackninja skrev:
Du sa ju att du var vid rören, haha

Du får mecka lite:)
Kan du ge mig några tips. Ska jag över på andra sidan och mecka lite eller? Får undan lite grejer o hänger o viftar med slangen en del men inget funkar ju! :kocko

sportarn skrev:
Kan du ge mig några tips. Ska jag över på andra sidan och mecka lite eller? Får undan lite grejer o hänger o viftar med slangen en del men inget funkar ju! :kocko

Ja över i andra sida och få fart på hjulen, sen åk upp på banden och dona lite.

*/ ?>
Nyheter
Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Back