Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rstu skrev:1825227Varför göra det? ÄR det varvtalsspärr på den eller?
annars finns det troligtvis en strypning mellan cylle och avgasystem. en liten kon som sitter med ett par loppor.
bilder ^^
![]()
![]()
Är det tysk import kan du vara ganska säker på at den är varvstrypt. Är min polares. Den är varvstrypt.Filurb skrev:2165538Min Tdr är urpluggad men den gör max 120.. borde göra mer, eller?? Finns det fler strypningar?? Got To Know![]()
Lundgren skrev:2165576Är det tysk import kan du vara ganska säker på at den är varvstrypt. Är min polares. Den är varvstrypt.
Ny cdi box är det enda jag vetFilurb skrev:2168213Den är tyskimporterad.. Men det måste ju gå fixa, men hur??

jag kan nästan svära på att det är din ypsv som inte öppnar helt...Filurb skrev:2165538Min Tdr är urpluggad men den gör max 120.. borde göra mer, eller?? Finns det fler strypningar?? Got To Know![]()
NEJ gör inte det ass kapa kröken det är i typ 03-04 moddelerna som har en sådan stryping... det är samma hos dig du måste vända på ypvs:en...Goatseman skrev:2171422Är det så att den tappar all effekt efter 7000 varv eller?
Så är det i alla fall på min dt och eftersom det är samma motor så kanske det är en likadan strypning?![]()
Har kollat runt lite och lättaste verkar vara att handla ett effektsystem för annars måste man kapa röret i mitten, plocka ut en massa grejjer och sedan svetsa ihop det igen.
första inlägget förresten, har "lurkat" här ett bra tag men inte orkat posta nåt.![]()
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|