CDI box honda nsr

förslagsvis köp en från en skrot utomlands där de inte finns dessa miljökrav.
 
philsson skrev:
förslagsvis köp en från en skrot utomlands där de inte finns dessa miljökrav.
E de miljökraven som bestämmer antalet hk på tolvochhalver i Svedala:va
 
Peder Rosberg skrev:
E de miljökraven som bestämmer antalet hk på tolvochhalver i Svedala:va
vad jag vet är inte NSR strypta i CDIn.. antog då att han menade svackan vid 4k som alla hojar i af 2t har mer eller mindre.. dom lite nyare då.. men om den är strypt i CDIn till ett visst antal hk kan du ju köpa en CDI utomlands i af där de inte finns regler för effektbegrängsning ;) frågan är bara vart.. :va
 
philsson skrev:
vad jag vet är inte NSR strypta i CDIn.. antog då att han menade svackan vid 4k som alla hojar i af 2t har mer eller mindre.. dom lite nyare då.. men om den är strypt i CDIn till ett visst antal hk kan du ju köpa en CDI utomlands i af där de inte finns regler för effektbegrängsning ;) frågan är bara vart.. :va
Själv har jag ingen aning om strypningar på 2takt men det är väl en försäkringsfråga i Sverige? och i så fall borde det ju finnas andra trollerilådor att köpa?? men som sagt var :va
 
föresten när jag tänker efter så är nya NSR strypt i CDIn.. men de ska sitta 2 CDI boxar.. bara att koppla över till den andra.. att göra egna ingrepp är nog lite svårt..
 
philsson skrev:
föresten när jag tänker efter så är nya NSR strypt i CDIn.. men de ska sitta 2 CDI boxar.. bara att koppla över till den andra.. att göra egna ingrepp är nog lite svårt..

Några nya är strypta i CDI, Några inte. Tex. Min är inte.

Till dom modellerna som är det kommer ni som ska avstrypa få punga upp runt 3000-4000;- för 2 nya ostrypta. Dock vad jag har hört ska det vara så lite man märker så det är inte värt det.
 
Padde skrev:
Några nya är strypta i CDI, Några inte. Tex. Min är inte.

Till dom modellerna som är det kommer ni som ska avstrypa få punga upp runt 3000-4000;- för 2 nya ostrypta. Dock vad jag har hört ska det vara så lite man märker så det är inte värt det.
Vad toppar din hoj orginal? Utan figarolit mao... Min hasar sig inte upp i mer än 140...
 
NSR_Martin skrev:
Vad toppar din hoj orginal? Utan figarolit mao... Min hasar sig inte upp i mer än 140...

Nja, Nån gånger 145 km/h, Det är helt normalt. Dock kommer du märka het skillnad upp till dina 150-155 sen när du får på Jollyt, Sen börjar det avta upp mot 165, Men upp där (150-155) går det helt ok.
 
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Back
Top