Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
E de miljökraven som bestämmer antalet hk på tolvochhalver i Svedalaphilsson skrev:förslagsvis köp en från en skrot utomlands där de inte finns dessa miljökrav.
vad jag vet är inte NSR strypta i CDIn.. antog då att han menade svackan vid 4k som alla hojar i af 2t har mer eller mindre.. dom lite nyare då.. men om den är strypt i CDIn till ett visst antal hk kan du ju köpa en CDI utomlands i af där de inte finns regler för effektbegrängsningPeder Rosberg skrev:E de miljökraven som bestämmer antalet hk på tolvochhalver i Svedala![]()
Själv har jag ingen aning om strypningar på 2takt men det är väl en försäkringsfråga i Sverige? och i så fall borde det ju finnas andra trollerilådor att köpa?? men som sagt varphilsson skrev:vad jag vet är inte NSR strypta i CDIn.. antog då att han menade svackan vid 4k som alla hojar i af 2t har mer eller mindre.. dom lite nyare då.. men om den är strypt i CDIn till ett visst antal hk kan du ju köpa en CDI utomlands i af där de inte finns regler för effektbegrängsningfrågan är bara vart..
![]()
philsson skrev:föresten när jag tänker efter så är nya NSR strypt i CDIn.. men de ska sitta 2 CDI boxar.. bara att koppla över till den andra.. att göra egna ingrepp är nog lite svårt..
Vad toppar din hoj orginal? Utan figarolit mao... Min hasar sig inte upp i mer än 140...Padde skrev:Några nya är strypta i CDI, Några inte. Tex. Min är inte.
Till dom modellerna som är det kommer ni som ska avstrypa få punga upp runt 3000-4000;- för 2 nya ostrypta. Dock vad jag har hört ska det vara så lite man märker så det är inte värt det.
NSR_Martin skrev:Vad toppar din hoj orginal? Utan figarolit mao... Min hasar sig inte upp i mer än 140...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |