CDI box honda nsr

förslagsvis köp en från en skrot utomlands där de inte finns dessa miljökrav.
 
philsson skrev:
förslagsvis köp en från en skrot utomlands där de inte finns dessa miljökrav.
E de miljökraven som bestämmer antalet hk på tolvochhalver i Svedala:va
 
Peder Rosberg skrev:
E de miljökraven som bestämmer antalet hk på tolvochhalver i Svedala:va
vad jag vet är inte NSR strypta i CDIn.. antog då att han menade svackan vid 4k som alla hojar i af 2t har mer eller mindre.. dom lite nyare då.. men om den är strypt i CDIn till ett visst antal hk kan du ju köpa en CDI utomlands i af där de inte finns regler för effektbegrängsning ;) frågan är bara vart.. :va
 
philsson skrev:
vad jag vet är inte NSR strypta i CDIn.. antog då att han menade svackan vid 4k som alla hojar i af 2t har mer eller mindre.. dom lite nyare då.. men om den är strypt i CDIn till ett visst antal hk kan du ju köpa en CDI utomlands i af där de inte finns regler för effektbegrängsning ;) frågan är bara vart.. :va
Själv har jag ingen aning om strypningar på 2takt men det är väl en försäkringsfråga i Sverige? och i så fall borde det ju finnas andra trollerilådor att köpa?? men som sagt var :va
 
föresten när jag tänker efter så är nya NSR strypt i CDIn.. men de ska sitta 2 CDI boxar.. bara att koppla över till den andra.. att göra egna ingrepp är nog lite svårt..
 
philsson skrev:
föresten när jag tänker efter så är nya NSR strypt i CDIn.. men de ska sitta 2 CDI boxar.. bara att koppla över till den andra.. att göra egna ingrepp är nog lite svårt..

Några nya är strypta i CDI, Några inte. Tex. Min är inte.

Till dom modellerna som är det kommer ni som ska avstrypa få punga upp runt 3000-4000;- för 2 nya ostrypta. Dock vad jag har hört ska det vara så lite man märker så det är inte värt det.
 
Padde skrev:
Några nya är strypta i CDI, Några inte. Tex. Min är inte.

Till dom modellerna som är det kommer ni som ska avstrypa få punga upp runt 3000-4000;- för 2 nya ostrypta. Dock vad jag har hört ska det vara så lite man märker så det är inte värt det.
Vad toppar din hoj orginal? Utan figarolit mao... Min hasar sig inte upp i mer än 140...
 
NSR_Martin skrev:
Vad toppar din hoj orginal? Utan figarolit mao... Min hasar sig inte upp i mer än 140...

Nja, Nån gånger 145 km/h, Det är helt normalt. Dock kommer du märka het skillnad upp till dina 150-155 sen när du får på Jollyt, Sen börjar det avta upp mot 165, Men upp där (150-155) går det helt ok.
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top