Tjena galningar!
Nu ska man ta och köpa båge då var det tänkt...
Har hittat en CBR1000F -88 för billig peng och är sugen som ____
visst är den lite saftig att börja på men som min kloke mor sa,
"ska du köra en sån sen så kan du väl lika gärna lära dig en sådan från början". =)
Är lite rapiga kåpor efter lite ovarsamt släpp från midjehöjd så jag har
planer på att göra Streetfighter av den, nån idé?
Så, helt åt helvete eller bara nästan?
Hjälp till nu!
Nu ska man ta och köpa båge då var det tänkt...
Har hittat en CBR1000F -88 för billig peng och är sugen som ____
visst är den lite saftig att börja på men som min kloke mor sa,
"ska du köra en sån sen så kan du väl lika gärna lära dig en sådan från början". =)
Är lite rapiga kåpor efter lite ovarsamt släpp från midjehöjd så jag har
planer på att göra Streetfighter av den, nån idé?
Så, helt åt helvete eller bara nästan?
Hjälp till nu!
