CBR Zoohundra

Så blev det tillslut alltså :rofl Var jobbigt att inte få berätta ju. Tja, den ser inte sämre ut än originalet :fyllisar
 
Alltså vad fasen har du klätt den med för sorts tyg, och har du bara limmat som en galning lr även vikt runt kåpkanterna och fäst på baksidan liksom?

Skitbrutalt iaf, rock on.
 
nickname skrev:
Alltså vad fasen har du klätt den med för sorts tyg, och har du bara limmat som en galning lr även vikt runt kåpkanterna och fäst på baksidan liksom?

Skitbrutalt iaf, rock on.

Limmat som en galning, JA, vikt runt kåpkanten, JA, svurit över "luftintag", JA, varit hög på kontaktlim halva vintern, JA... Inget jag rekomenderar att göra på en hoj med "fina" kåpor och heller inget man bör göra om man inte har "en del" tålamod... Har blivit en del :fatta! på baby-ninja i garaget... :tungan

/FW
 
Dnisse skrev:
tror nog han tycker det är tråkigt att han inte får polera o tvätta din hoj. fast han kan ju fortsätta med min istället :)

/Dennis, ÖrbyMC

Äh.. Du ska bara fortsätta polera din ram med autosol så att den skiner ordentligt!
Å andra sidan så kan ju Johan polera din hoj, så kan Johnny meka med min, och du och jag tar en fika under tiden!! :tummenupp :D

/FW
 
P-son skrev:
Du var på MC Donalds igår kväll va? Jag stog därmed en TLS å en R1 silver. Såg du mig? :D

Japps, såg dej och din polare med R1an... Har han nytt kort eller var det bara en "typsiktnärdetärmassafolkomkring" miss han gjorde?! :D :D

/FW
 
watson skrev:
Japps, såg dej och din polare med R1an... Har han nytt kort eller var det bara en "typsiktnärdetärmassafolkomkring" miss han gjorde?! :D :D

/FW

Närå han e inne på sin tredje hoj. Skulle nog verka lite coooool eller nåt. Jäklar nära att han tog med sig min hoj i fallet!!! :rofl :lol :fatta!
 
watson skrev:
Äh.. Du ska bara fortsätta polera din ram med autosol så att den skiner ordentligt!
Å andra sidan så kan ju Johan polera din hoj, så kan Johnny meka med min, och du och jag tar en fika under tiden!! :tummenupp :D

/FW


det låter skitbra, ska vi boka in dom nån dag :) :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top