CBR Zoohundra

Så blev det tillslut alltså :rofl Var jobbigt att inte få berätta ju. Tja, den ser inte sämre ut än originalet :fyllisar

Alltså vad fasen har du klätt den med för sorts tyg, och har du bara limmat som en galning lr även vikt runt kåpkanterna och fäst på baksidan liksom?

Skitbrutalt iaf, rock on.

nickname skrev:
Alltså vad fasen har du klätt den med för sorts tyg, och har du bara limmat som en galning lr även vikt runt kåpkanterna och fäst på baksidan liksom?

Skitbrutalt iaf, rock on.

Limmat som en galning, JA, vikt runt kåpkanten, JA, svurit över "luftintag", JA, varit hög på kontaktlim halva vintern, JA... Inget jag rekomenderar att göra på en hoj med "fina" kåpor och heller inget man bör göra om man inte har "en del" tålamod... Har blivit en del :fatta! på baby-ninja i garaget... :tungan

/FW

Dnisse skrev:
tror nog han tycker det är tråkigt att han inte får polera o tvätta din hoj. fast han kan ju fortsätta med min istället :)

/Dennis, ÖrbyMC

Äh.. Du ska bara fortsätta polera din ram med autosol så att den skiner ordentligt!
Å andra sidan så kan ju Johan polera din hoj, så kan Johnny meka med min, och du och jag tar en fika under tiden!! :tummenupp :D

/FW

P-son skrev:
Du var på MC Donalds igår kväll va? Jag stog därmed en TLS å en R1 silver. Såg du mig? :D

Japps, såg dej och din polare med R1an... Har han nytt kort eller var det bara en "typsiktnärdetärmassafolkomkring" miss han gjorde?! :D :D

/FW

watson skrev:
Japps, såg dej och din polare med R1an... Har han nytt kort eller var det bara en "typsiktnärdetärmassafolkomkring" miss han gjorde?! :D :D

/FW

Närå han e inne på sin tredje hoj. Skulle nog verka lite coooool eller nåt. Jäklar nära att han tog med sig min hoj i fallet!!! :rofl :lol :fatta!

watson skrev:
Äh.. Du ska bara fortsätta polera din ram med autosol så att den skiner ordentligt!
Å andra sidan så kan ju Johan polera din hoj, så kan Johnny meka med min, och du och jag tar en fika under tiden!! :tummenupp :D

/FW

det låter skitbra, ska vi boka in dom nån dag :) :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma