Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nsr är roligast och starkast och mest prisvärd beroende på vad du menar, du förlorar antagligen mindre på att köpa en begagnad och se sälja den än om du köper en cbr och säljer den.graan skrev:2270344Vilken av dom två moddelerna är mest prisvärd, roligast, starkast?
Vilken av dom är bäst helt enkelt?
Tack på förhand![]()
nsr är vackrare snabbare accar bättre har mer power helt enkeltgraan skrev:2270366okejj, jo begangad ska det vara.
så nsr är både piggare och starkare än cbr?
det jag menade med prisvärd var av vilken får man mest hojj per kronaeller nått sånt
![]()
beror även lite på vad NSR'en har för pipalorkan skrev:2274323CBRen är dessutom liten, väldigt mycket mopedkänsla när man grenslar en sådan.
Ljudmässigt vinner CBRen, den låter ljuvligt jämfört med NSRens mopedbröl.
!ante skrev:2274437beror även lite på vad NSR'en har för pipa![]()
Nej 1 cyl 4t på en sporthoj fungerar inte. Stånka hör till Enduro/sm/crosslorkan skrev:2275656Nehe, 1cyl 4T framför 1cyl 2T alla dagar i veckan.![]()
Lundgren skrev:2275666Nej 1 cyl 4t på en sporthoj fungerar inte. Stånka hör till Enduro/sm/cross
V-twin![]()
lorkan skrev:2274323
Ljudmässigt vinner CBRen, den låter ljuvligt jämfört med NSRens mopedbröl.
gileraaa skrev:2285777hehe inte så smart att jämföra en 2takt med 4takt när dom har lika många cc![]()
2takt är ALLTID starkare i förhållande till cc![]()
Thaihoran skrev:2293495Jag har både haft Nsr o cbr.. o jag skulle säga en nyare ver. av Nsr nsr vinnar i allt utom ljud.. den e rappare i accet o bättre toppfart o går o trimma ordentligt o ser ut som en mc .. cbren e smal o liten men väldigt rolig o köra i kurvor och har bra ljud.. Nsr för hela slanten
_Nille_ skrev:2297845Är bottendraget bra på CBR:en, på min NSR är d inge vidare ävan fast man har Avgasporten inkopplad..
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |