CBR + Polis²

jag trodde snuten ryckte kortet om man försöker smita och inte lyckas...men man får bara böter??varför ska man då inte försöka sticka??

jag trodde snuten ryckte kortet om man försöker smita och inte lyckas...men man får bara böter??varför ska man då inte försöka sticka??

haha bra poäng! :tummenupp

Fundera en liten stund på vad för annat du trixar till om du försöker sticka o kommer en bit innan du åker fast...

Jag hjälper dig på traven senare om du inte kan komma på nåt...

Fundera en liten stund på vad för annat du trixar till om du försöker sticka o kommer en bit innan du åker fast...

Jag hjälper dig på traven senare om du inte kan komma på nåt...

men de e ju skit samma, man får ju rabbat på det andra...första bötern e 100% om andra o tredje e 50% så e de ju ta 3 betala för 2:yoparty ...om man då har chans att slippa allt ta man ju den...eller:va

men de e ju skit samma, man får ju rabbat på det andra...första bötern e 100% om andra o tredje e 50% så e de ju ta 3 betala för 2:yoparty ...om man då har chans att slippa allt ta man ju den...eller:va

Försöker du smita från polisen o kommer en bra bit så har du antagligen gjort dig skyldig till en jävla massa mer brott än fortkörning o smitning innan du åker fast.
Vårdslöshet i trafik, körning mot rött eventuellt osv osv...o då har du verkligen inte bara några rabatterade böter att betala sen...

Försöker du smita från polisen o kommer en bra bit så har du antagligen gjort dig skyldig till en jävla massa mer brott än fortkörning o smitning innan du åker fast.
Vårdslöshet i trafik, körning mot rött eventuellt osv osv...o då har du verkligen inte bara några rabatterade böter att betala sen...

köra mot rött skulle jag aldrig göra (om jag såg polisen i backspegeln) osv...då åker man ju "bara" på fortkörning vårdslöshet och kankse något mer...:tuttar

Köra ifrån polisen får man ju en liten adrenalin kick av, det är ju också en anledning att man inte stannar när de blinkar med sina små fjoll lampor.

Så du menar att om du försöker smita från polisen så stannar du vid första rödljuset? :D :tummenupp

man kan göra en u-sväng eller svänga in på väg innan rödljus, har aldrig varit i "rödljussituationen" så jag vet ej hur jag skulle reagera...

har nog varken nerver eller toppfart att köra ifrån en snut! Speciellt inte en mc-snut.. dom har ju galna körskills!!
Får nog ta å trimma hojjen lite innan man ger sig på att köra ifrån herr blå

ahhh :D

alltså ja skulle i farten klä av mig naken å på bakhjulet trycka röven mot snutens ruta... sen köra ifrån dom på framhjulet!!

hehe internet är bra de!!

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...