CBR 900rr Fighter Version. TjReal

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Hur fan kan jag ha missat den här tråden:va :huvet

Jävligt kul med ett eget tänk utanför det vanliga.
 

TjReal

Tattoo på onsdag!
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Obbola
Hoj
2005, Husqvarna SMR 450
Jahap, vad ar statusen pa bygget da? KLart eller? :gnissla

Ja du, har knappt hänt ett dugg, har varit extremt lat i vinter.. Hängt in motorn i ramen, thats it! Ska ta o beställa alla lager o packboxar o gud o hans farbror vet vad va allt jag behöver :D

Kanske jag har den up & running mitt i vintern, vi får se.. Eller om jag blir lika lat igen, men det suuger enormt i köra-tarmen nu kan jag säga, riktigt surt o va utan hoj så här nu när säsongen har börjat på allvar. :huvet
 

fake_this99

Ny medlem
Gick med
4 May 2009
Ort
Jönköping
Hoj
2006, Yamaha R1
Ja du, har knappt hänt ett dugg, har varit extremt lat i vinter.. Hängt in motorn i ramen, thats it! Ska ta o beställa alla lager o packboxar o gud o hans farbror vet vad va allt jag behöver :D

Kanske jag har den up & running mitt i vintern, vi får se.. Eller om jag blir lika lat igen, men det suuger enormt i köra-tarmen nu kan jag säga, riktigt surt o va utan hoj så här nu när säsongen har börjat på allvar. :huvet


Kom igen nu då!!! jobba lite så blir den snart klar! Så kan vi tävla lite sen ?? ;) Skämt åsido. Ser najs ut.. ska bli riktigt intressant att se den helt ready!
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Damn vilket trådlyft
 

TjReal

Tattoo på onsdag!
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Obbola
Hoj
2005, Husqvarna SMR 450
Stått orörd i garaget sen jag senast skrev nåt i tråden.. Men nu iom att man startat Pulverlack med kusinen så skall hojen lackas från topp till tå och anv som utställningsobjekt på mässor/träffar osv.. Så snart lär det bli liv i tråden igen, sving och fälgar ligger i färgstripper så de blir först ut att få ny kulör.. Lutar åt en sodapop blue bas med shocker yellow topcoat ;) Kommer bli mumma
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top