CBR 900rr Fighter Version. TjReal

Hur fan kan jag ha missat den här tråden:va :huvet

Jävligt kul med ett eget tänk utanför det vanliga.

Jahap, vad ar statusen pa bygget da? KLart eller? :gnissla

Ja du, har knappt hänt ett dugg, har varit extremt lat i vinter.. Hängt in motorn i ramen, thats it! Ska ta o beställa alla lager o packboxar o gud o hans farbror vet vad va allt jag behöver :D

Kanske jag har den up & running mitt i vintern, vi får se.. Eller om jag blir lika lat igen, men det suuger enormt i köra-tarmen nu kan jag säga, riktigt surt o va utan hoj så här nu när säsongen har börjat på allvar. :huvet

Ja du, har knappt hänt ett dugg, har varit extremt lat i vinter.. Hängt in motorn i ramen, thats it! Ska ta o beställa alla lager o packboxar o gud o hans farbror vet vad va allt jag behöver :D

Kanske jag har den up & running mitt i vintern, vi får se.. Eller om jag blir lika lat igen, men det suuger enormt i köra-tarmen nu kan jag säga, riktigt surt o va utan hoj så här nu när säsongen har börjat på allvar. :huvet

Kom igen nu då!!! jobba lite så blir den snart klar! Så kan vi tävla lite sen ?? ;) Skämt åsido. Ser najs ut.. ska bli riktigt intressant att se den helt ready!

Damn vilket trådlyft

Stått orörd i garaget sen jag senast skrev nåt i tråden.. Men nu iom att man startat Pulverlack med kusinen så skall hojen lackas från topp till tå och anv som utställningsobjekt på mässor/träffar osv.. Så snart lär det bli liv i tråden igen, sving och fälgar ligger i färgstripper så de blir först ut att få ny kulör.. Lutar åt en sodapop blue bas med shocker yellow topcoat ;) Kommer bli mumma

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti