TelefonicaMovie
Ny medlem
Hur kan man gemföra en 02:a med en o6:a !? R6 02 hade ju inte ens insprutning mm....![]()
som du leser av svarene over her, så er det tydeligvis delte meninger om hvilken som er best
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur kan man gemföra en 02:a med en o6:a !? R6 02 hade ju inte ens insprutning mm....![]()
som du leser av svarene over her, så er det tydeligvis delte meninger om hvilken som er best![]()
Jag har inte köpt min än men det blir troligen på Bike i Trollhättan eller på Honda MC Center i Götegorg
![]()
Du har ju för fasiken också en 600RR och bor i Norge!! Vart?
Jeg tipper du blir frakjørt stian![]()
![]()
(intern humor)
Jeg bor også i askim....![]()
Hvor mye må du betale for din cbr i sverige???
http://www.honda.se
http://www.hondamc.com/hmcc/templates/ModelCategoryList.aspx?id=7110&modelpageid=6904
http://www.biketrollhattan.se/
Ungefär så mycket! (99,900:- utan rabatter)![]()
Er det for gata eller rr (uten avgifter)??
)Det är på gatan. Vi betalar bara skatt utöver själva försäljningspriset i Sverige. (höll på att skriva här men jag sitter ju i Düskland)
Som jag har lärt mig får ni ju betala en massa dyra avgifter för själva registreringen också? Det var en massa pengar extra ni fick betala för att göra ägarbyte i Norge, rätt?
För övrigt, 99 900,- låter som en prissänkning, stämmer det?

Ok,jeg tipper 07 cbr600rr koster ca 155000.- da 06 kosta ca 150000.-
Jeg har kjøpt min uten avgifter å må betale 80000.-
Det blir 75000.- til den norske stat!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ni finaniserar allt med skatt och lägger oljepengarna på hög... Jag har kunder i Norge och vi har diskuterat detta rätt så mycket.
Jeg bor også i askim....![]()
Hvor mye må du betale for din cbr i sverige???
Ja det är inte konstigt att oljefonden är så stor.Ni finaniserar allt med skatt och lägger oljepengarna på hög... Jag har kunder i Norge och vi har diskuterat detta rätt så mycket.
Vi klagar på skattetrycket i Sverige men det är ingenting, allra helst på motorfordon jämfört med hur ni har det i Norge.![]()
Men du har köpt din hoj utan avgifter, hur funkar det då? Ska du bara köra bana, tävla eller?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |