Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:Det är en bekväm hoj, mer än nått. Kört med en hel del snubbar i Kalifornien som hade just en sån hoj och körställningen är ju definitivt inte extrem. Det var mest vad jag la märke till. Vissa hade ju såklart lite mer rejsbetoning på utseende av hojen och den går ju smäcka på bra med genom kurvor.
Jag har som sagt inte kört, men kan gav iaf lite generell info.
kosmic skrev:Jag har kopt en Honda CBR F-sport 2002, den har inte gatt nat utan vart utstallningsexemplar for Honda. Vad tycker ni om den hojen ni som kort den?
Skulle vara kul att hora lite om den, bra som dalig.
kosmic skrev:tackar...! Mm men ville inte ha for extreme korstallning sa det ar bara bra. Dock har jag lite planer pa bygga om den lite... kollat en del pa tailguard, airflowglas tonat, sen allmant stripa upp den lite schyssta dekaler. Nan som vet om det ar olagligt att typ "rensa" baken, med tailguard a fixa blinkers osv. och miniblinkers fram. Har ju provotid sa vill ju itne aka dit pa en sann skitsak.
Nan som har koll? Kanske kan kontakta nan trafikpolis nar jag kommer hem.
En fraga till bara, nar borjar ni kora, eller kor ni redan? Tankt ta ut den i borjan av april, SA sjukt sugen!
Gustav1 skrev:Nja, olagligt är det inte. Men det ska ju se ut på ett visst sätt. Skyltbelysning, godkänd skylt (VV), godkända blinkers, skylten måste synas osv.
Går att får snyggt ändå.
(Edit, kortet ryker inte av att du tar bort skylt och grejer, böter på sin höjd.)
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |