Cbr 125

Jooohan skrev:
Jag provkörde cbr'en för 2 dar sen och måste säga att jag är INTE imponerad! Den var slö och allmänt tråkig att köra! :död

men oj då... dra upp en gammal tråd .. riktigt smart... dåligt inkörd ? möjligt, skiten ska inte köras in för snällt , kom upp hit och prov kör min så ska du få se..

BlueNinJa skrev:
men oj då... dra upp en gammal tråd .. riktigt smart... dåligt inkörd ? möjligt, skiten ska inte köras in för snällt , kom upp hit och prov kör min så ska du få se..

Men lägg upp en film på din, eller kom
till Gävle och visa upp din maskin! fö fan! :yoparty :fatta!

:kiss :krama

BlueNinJa skrev:

Hårt inkörd = mer effekt, men inte märkbart på en 125a.

jj

Jag köpte min i Örebro, typ 50 mil härifrån så man e ju me lite galen... Va ska du sätta för speglar på din blueninja? har tänkt på typ lite lägre och lite rakare former i kolfiber... :tuttar

JenZ skrev:
Jag köpte min i Örebro, typ 50 mil härifrån så man e ju me lite galen... Va ska du sätta för speglar på din blueninja? har tänkt på typ lite lägre och lite rakare former i kolfiber... :tuttar

När man talar om trollen, blå ninjan har ju 150cc cylinder på sin och ett micron helsystem!

JenZ skrev:

Öhhh, Var ligger Knislinge i Skåne?

:rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey