Cbr 125

Jooohan skrev:
Jag provkörde cbr'en för 2 dar sen och måste säga att jag är INTE imponerad! Den var slö och allmänt tråkig att köra! :död

men oj då... dra upp en gammal tråd .. riktigt smart... dåligt inkörd ? möjligt, skiten ska inte köras in för snällt , kom upp hit och prov kör min så ska du få se..

BlueNinJa skrev:
men oj då... dra upp en gammal tråd .. riktigt smart... dåligt inkörd ? möjligt, skiten ska inte köras in för snällt , kom upp hit och prov kör min så ska du få se..

Men lägg upp en film på din, eller kom
till Gävle och visa upp din maskin! fö fan! :yoparty :fatta!

:kiss :krama

BlueNinJa skrev:

Hårt inkörd = mer effekt, men inte märkbart på en 125a.

jj

Jag köpte min i Örebro, typ 50 mil härifrån så man e ju me lite galen... Va ska du sätta för speglar på din blueninja? har tänkt på typ lite lägre och lite rakare former i kolfiber... :tuttar

JenZ skrev:
Jag köpte min i Örebro, typ 50 mil härifrån så man e ju me lite galen... Va ska du sätta för speglar på din blueninja? har tänkt på typ lite lägre och lite rakare former i kolfiber... :tuttar

När man talar om trollen, blå ninjan har ju 150cc cylinder på sin och ett micron helsystem!

JenZ skrev:

Öhhh, Var ligger Knislinge i Skåne?

:rolleyes:

Nyheter
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet