Cbr 125

Jooohan skrev:
Jag provkörde cbr'en för 2 dar sen och måste säga att jag är INTE imponerad! Den var slö och allmänt tråkig att köra! :död

men oj då... dra upp en gammal tråd .. riktigt smart... dåligt inkörd ? möjligt, skiten ska inte köras in för snällt , kom upp hit och prov kör min så ska du få se..

BlueNinJa skrev:
men oj då... dra upp en gammal tråd .. riktigt smart... dåligt inkörd ? möjligt, skiten ska inte köras in för snällt , kom upp hit och prov kör min så ska du få se..

Men lägg upp en film på din, eller kom
till Gävle och visa upp din maskin! fö fan! :yoparty :fatta!

:kiss :krama

BlueNinJa skrev:

Hårt inkörd = mer effekt, men inte märkbart på en 125a.

jj

Jag köpte min i Örebro, typ 50 mil härifrån så man e ju me lite galen... Va ska du sätta för speglar på din blueninja? har tänkt på typ lite lägre och lite rakare former i kolfiber... :tuttar

JenZ skrev:
Jag köpte min i Örebro, typ 50 mil härifrån så man e ju me lite galen... Va ska du sätta för speglar på din blueninja? har tänkt på typ lite lägre och lite rakare former i kolfiber... :tuttar

När man talar om trollen, blå ninjan har ju 150cc cylinder på sin och ett micron helsystem!

JenZ skrev:

Öhhh, Var ligger Knislinge i Skåne?

:rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back