HaiWaN
SHOIK
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
LGS skrev:varför kan de inte göra snygga 125r!?
Det måste visst se ut som kinesiska skrothögar. !!!!
/Ludde
HÖRRU





Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
LGS skrev:varför kan de inte göra snygga 125r!?
Det måste visst se ut som kinesiska skrothögar. !!!!
/Ludde
Vadå, går dom så sakta så du måste hålla koll bakåt?BlueNinJa skrev:Jag tycker dom e riktigt snygga.. ska bara fixa till speglarna så dom sitter lite sportigare!![]()
En full oljetank räcker ju fan ett halvår typStewOo skrev:drac? moped lr? dom drar väll lite mindra än en 125:a? lr har jag fel?
Larco skrev:Kan inte någon kunna spelan in nån liten video så man ser hur den ser ut och hör hur den låter osv.
Skulle vara lite intressant...
BlueNinJa skrev:en större förgasare och insug är ett bra alternativ..och annan kammaxel, plana och porta toppen...det finns mycket att göra med en 4-taktare
4-STROKE RULES
och jag LOVAR att denna CBR har en bra bit över orginal effekten..=) [StewOo , han skerv så på min grej jag skrivit ]
NSR_Martin skrev:Vadå, går dom så sakta så du måste hålla koll bakåt?![]()
![]()
Larco skrev:Kan du inte slänga på inspruting och turbo/kompressor när du ändå är igång... kan du nog göra under 10000 om du hittar passande grejer (gissar) skulle vara något att skryta om vid korvmojen... ett skysst vinter projektkanske...
Det där trimmet kostar nog en hel del skulle jag tro så varför inte satsa stort om det nu är möjligt?
BlueNinJa skrev:Jag tycker dom e riktigt snygga.. ska bara fixa till speglarna så dom sitter lite sportigare!![]()
kalle_a skrev:visst kan man ej tro att det är 14hk?
Ett trim avgasrör, K&N, portad topp så går den nog kanon. Låter ju riktigt skönt redan för att vara orgdämpare också dock inte stilla stående
Vet ej hur mkt du har "dragit på" med din men.
Min är inkörd nu (50mil) så jag ligger på full sula och jag kan säga dej att den riktigt bra på högre varv.
tack för mej....
//k
BlueNinJa skrev:Jo!
Jag går bara och väntar på ett samtal från järvsö som säger att dom fått in effektsystemet!
sen ska jag ner dit .. låter dom fixa och dona sen e det bra för min del![]()
kalle_a skrev:Hehe, Järvsö... det roliga är att jag köpte min där också. det var den ända som va kvar i hela sverige (30mil enkel från mej). Du får PM:a mej när dom har fått in effektröret.+ hur mycket extra effekt och ljud det ger. Men du måste väl bestycka om den då va?!? eller det kanske måste inte behövs på 4-takt.!? rätta mej om jag har fel. Så kan jag också slå till på ett. När har dom sagt att det skulle komma då, om en vecka typ eller ?
mvh //k
BlueNinJa skrev:hehe
Jo fast jag köpte min i gbg.. var en som var restad där nere resten var slut!!
enkel resa 67 milman kan ju undra om man e tokig hehe
![]()
Men jag ska pm:a dig när jag fått hem det jo jag ska bestycka om den med.. men har inte börjat fundera så mycket måste ta körkortet först annars lär jag ju aldrig få det hehe! vet inte när det skulle komma för när vi ringde upp dit så gick dom bara och väntade för att få nått från honda så det e väl påingång tänk ja
Lindahl skrev:klart man måste besycka om, så äre ju med allt!typ cirka ungefär
kalle_a skrev:typ cirka ungefär!?!?![]()
man ska öka 10% i munstycke om man köper annat avgassystem.
Men om man då köper ett K&N ska man lägga på 10% till då. Alltså öka 20% i munstycket. Te x från 160 * 0,2 = 32. Storlekar ?
Eller kanske man ska lägga sig på ett mellanting !?
mvh /k
Lindahl skrev:haha nae jag vet inget om att besycka om, men vad jag vet är att du måste besycka om vad fan du än sätter på.. iaf om det är ett helsystem, är det bara en slut burk vet jag faktiskt inte...
Alla som köper helsystem till sina isprutningsmotorer måste ju montera power commander för att skjustera satt den får mer soppa å luft...
kalle_a skrev:mmm. precis.
Men varför fan säger du att det är klart att man måste bestycka om då, när du inte vet!? undra bara
Precis som på bilarna, som kopplas in på orginal styrenhet. Vilket man därefter kan styra bränsle, tändning via detta.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |