Cbr 125

Esquina skrev:
Ja CBR:en va ju inte direkt någon hit... Va ganska så ful..!

ja säg då de... har ni sett någon i verkligheten?? jag kan då säga att den är mycket snyggare i verkligheten än på bild och fyrtaktsmotorn är helt underbar! drar lika mycket soppa som en moppe, ligger på ca 0,32 - 0,33l/milen! designen tycker jag personligen är snygg och jag kan intyga att det är riktigt bra vrid i den med! har precis kört in min, å det börjar släppa mer och mer, det känns att den bara börjar gå bättre och bättre! :squid hojjen är helt underbar att köra och jag ångrar inte en sekund att jag köpte den! erkänner att det känns som om man skulle haft nåra kusar till, men ska nog skaffa trimsystem till den och då blir den nog alldeles perfekt ska ni se ;)
 
Gradda skrev:
ja säg då de... har ni sett någon i verkligheten?? jag kan då säga att den är mycket snyggare i verkligheten än på bild och fyrtaktsmotorn är helt underbar! drar lika mycket soppa som en moppe, ligger på ca 0,32 - 0,33l/milen! designen tycker jag personligen är snygg och jag kan intyga att det är riktigt bra vrid i den med! har precis kört in min, å det börjar släppa mer och mer, det känns att den bara börjar gå bättre och bättre! :squid hojjen är helt underbar att köra och jag ångrar inte en sekund att jag köpte den! erkänner att det känns som om man skulle haft nåra kusar till, men ska nog skaffa trimsystem till den och då blir den nog alldeles perfekt ska ni se ;)

Snälla inte en till drauppenjättegammaltråd .
 
Asså om jag säger så här.. den svart/silvriga cbr:n e så jävla mycket snyggare än den röd/svarta .. samt att på korten ser dom så ruttet ful ut men e så jävla snygg i verkligheten!!.. Men denna som jag har ser jag då inget fel eller att den e ful! + att det finns mycket att göra för att få ut mer effekt har jag hört nu
 
aja smaken är som baken, men måste nästan erkänna, den verkar nästan grym... kolla bilderna! (enda saken jag fortfarande retar mig på är dom jävla speglarna på styret :kocko )
 

Bifogat

  • cbr1.jpg
    cbr1.jpg
    89.7 KB · Visningar: 100
  • cbr2.jpg
    cbr2.jpg
    94.9 KB · Visningar: 135
  • cbr3.jpg
    cbr3.jpg
    72.9 KB · Visningar: 97
nicke skrev:
aja smaken är som baken, men måste nästan erkänna, den verkar nästan grym... kolla bilderna! (enda saken jag fortfarande retar mig på är dom jävla speglarna på styret :kocko )

den där var riktigt snygg :tummenupp
jag har sett dom i verkligheten & jag tycker faktiskt dom är ganska läckra, spec. med tanke på priset :) funderade på att köpa en sån fast det som gjorde att jag inte gjorde det var storleken (för smal) & effekten (inte så kul med 9kW) men som sagt, mer för storleken som inte jag blev ägare till en :tungan
 
jag tycker iaf att cbr:en e j*vligt snygg...jag skulle hällre ha en sån än tex. nsr..
 
nicke skrev:
aja smaken är som baken, men måste nästan erkänna, den verkar nästan grym... kolla bilderna! (enda saken jag fortfarande retar mig på är dom jävla speglarna på styret :kocko )



DEn där var jävligt grym! skulle var akul å höra hur den låter
 
NSR_Martin skrev:
Men du har ju inte fattat det roliga med effekt :D ;)


Förtydligande.
JAG SKOJADE.


en större förgasare och insug är ett bra alternativ..och annan kammaxel, plana och porta toppen...det finns mycket att göra med en 4-taktare

4-STROKE RULES

och jag LOVAR att denna CBR har en bra bit över orginal effekten..=) [StewOo , han skerv så på min grej jag skrivit ]
 
jag har fattat dedär med effekt..=) och tröttnat på det eviga blårökandet...de är rätt jobbigt att måsta ha olja med sig när man skall tanka oxå..=/
 
StewOo skrev:
jag har fattat dedär med effekt..=) och tröttnat på det eviga blårökandet...de är rätt jobbigt att måsta ha olja med sig när man skall tanka oxå..=/
Det är inte jobbigt, det är du som är lat :fakta :D Olja behöver man inte ha med sig.
 
NSR_Martin skrev:
Det är inte jobbigt, det är du som är lat :fakta :D Olja behöver man inte ha med sig.

you got me there.. :rolleyes:
klart att man är lat..det är därför jag kör gliiiidare...då slipper man att höra dedär eviga högvarvandet och skriket... :tummenupp

och hur gör du om du är ute på landet och kör och kommer till en liten mack som inte har olja och så märker du att oljetanken är tom?!
 
StewOo skrev:
you got me there.. :rolleyes:
klart att man är lat..det är därför jag kör gliiiidare...då slipper man att höra dedär eviga högvarvandet och skriket... :tummenupp

och hur gör du om du är ute på landet och kör och kommer till en liten mack som inte har olja och så märker du att oljetanken är tom?!

full oljetank på min drac räckte 120mil så den behövde man inte kolla så värst ofta :P
 
paddesputnik skrev:
full oljetank på min drac räckte 120mil så den behövde man inte kolla så värst ofta :P

drac? moped lr? dom drar väll lite mindra än en 125:a? lr har jag fel?
 
StewOo skrev:
you got me there.. :rolleyes:
klart att man är lat..det är därför jag kör gliiiidare...då slipper man att höra dedär eviga högvarvandet och skriket... :tummenupp

och hur gör du om du är ute på landet och kör och kommer till en liten mack som inte har olja och så märker du att oljetanken är tom?!

Finns öronproppar :gnissla :7peta

Det gör jag inte, helt enkelt, en tank räcker ca 80 mil, det håller jag koll på, fyller på i god tid helt enkelt. Oljelampan börjar lysa i god tid med...
 
NSR_Martin skrev:
Finns öronproppar :gnissla :7peta

Det gör jag inte, helt enkelt, en tank räcker ca 80 mil, det håller jag koll på, fyller på i god tid helt enkelt. Oljelampan börjar lysa i god tid med...

jaja...jobbigt ändå..=P
 
Oljan behöver man inte fylla på ofta, i alla fall inte på nsr. Man fyller ju på lite då och då när man ändå är i garaget. Och om man nu skulle köra slut på oljan och lampan börjar lysa får man väll ringa nån.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top