Hasse Kongo
Korvgubbe
Hmm, jo det ser ju bättre ut när du varit framme med dia PS-kunskaper... onekligen.... Jag får väl ta och böja mig för överheten snart och arbeta vidare på sadel och minska lite på cutsen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, jo det ser ju bättre ut när du varit framme med dia PS-kunskaper... onekligen.... Jag får väl ta och böja mig för överheten snart och arbeta vidare på sadel och minska lite på cutsen.
Ser skitballt ut, med tanke på hur lite doleras du har lagt ut. Greeeejt![]()
Vad är det för gaffelbensdiameter?
35 har jag för mig
Även kallat "full flex dimension"
Skitsnyggt!
Vart fick du tag i klistret?
Snyggt coolt värre.Läste denna tråd tidigare också. Man blir inspirerad..Hmm, har haft den tanken jag också.... men fallit tillbaka på det där med att koka-soppa-av-en-spik konceptet och att en tager vad en haver....
sen hade jag en vision om att kunna använda orginal sadelstomme, vilket ger ett visst mått mot cutsen. Det är därför den är så pass bred.
För övrigt är det därför alla mått har blivit som de har blivit, eftersom jag har velat ha kvar möjligheten att fälla upp sadeln ville jag behålla orginalfästet och då blev sadeln så lång som den blev, så bred som den blev och cutsen därefter.
Mycket bilder blir det, men lägger i alla fall upp ett par bilder så man ser mer hur det ser ut från sidan och hur lång cutsen egentligen är. Här syns även första resultatet av ont slit med våtslippapperet... det ska slipas med finare korn innan lackning.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten