Cartagena nära nu!!!!

Ett par bilder till.

Bifogat

• 100_19031.JPG
    100_19031.JPG
    113 KB · Visningar: 63
  • 100_19171.JPG
    100_19171.JPG
    93.4 KB · Visningar: 72
  • 100_19211.JPG
    100_19211.JPG
    62.1 KB · Visningar: 46
  • 100_191211.JPG
    100_191211.JPG
    131.4 KB · Visningar: 65
  • 100_19221.JPG
    100_19221.JPG
    84.4 KB · Visningar: 77
  • Manuel Hernandez.JPG
    Manuel Hernandez.JPG
    69.8 KB · Visningar: 66
Last edited:
moto-gg skrev:
vems är den lila Aprilian?

Hans Smees. Han är regerande Hollänsk mästare i 250cc. Ska köra alla EM i år. Kommer även att köra GP:t i Jerez i helgen. Blir hans 5:e wildcard i 250GP. Första gg med en Honda kvalade han inte in men resten hade han kört.

Förökte lura hit Molina med till att köra SM. Tror han skulle fundera på det eller vad han sa.. :) Han skulle iaf köra EM och några VM i år.

Axxexs skrev:
Hans Smees. Han är regerande Hollänsk mästare i 250cc. Ska köra alla EM i år. Kommer även att köra GP:t i Jerez i helgen. Blir hans 5:e wildcard i 250GP. Första gg med en Honda kvalade han inte in men resten hade han kört.

Förökte lura hit Molina med till att köra SM. Tror han skulle fundera på det eller vad han sa.. :) Han skulle iaf köra EM och några VM i år.

Fett med prispengar vid SM i Knutstorp så kanske 1-8 snabba EM förare ställer upp :yoparty

Synd att man inte hade koll på det här tidigare, då hade man ju kunnat ta med sexhundran och få känna på den de dagar som var vilodagar på motard-lägret...

Vi bodde i Torrevieja, och jag tror minsann att det var någon av er RR-åkare som mötte oss på hemvägen!

Axxexs skrev:
Bilder från banan.
Datorn nere till vänster känner jag igen! :) Är det Nikos Aprilia? (Såg att det var Smees nu...)

Last edited:
Torkel skrev:
Datorn nere till vänster känner jag igen! :) Är det Nikos Aprilia?

Niko hyr en hoj av Molinas team. Jag fattade det som att teamet kommer komma upp och driva hojen åt Niko i SM och EM. Teamet är från Cartagena så jag är inte avundsjuk på deras kommande resor till/från tävlingarna. Nikos ena svenska mek från innan kommer fortsätta även i år med nya teamet.

Bilden där jag sitter vid datorerna är inne hos "Hasse" Smees. Läste av alla data från hans hoj så nu vet jag allt om det teamet. :) Försökte göra samma sak hos Molina men blev varnad av Niko att det var typ dödsstraff att kolla dataloggen hos Spanska team.. :näsblod

Bild på Nikos hoj.

Bifogat

• 100_18971.JPG
    100_18971.JPG
    79.1 KB · Visningar: 70
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...