syltburk
Skallig och arg!
Var det du som var Europamästare i ölhävning?Jag har varit elitidrottare med tävlingar runt om i Europa.
Det är prestationshöjande medel som gäller överallt, sorgligt nog.
Är det inte det så är det politik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var det du som var Europamästare i ölhävning?Jag har varit elitidrottare med tävlingar runt om i Europa.
app app svensken dopar sig inte!!Nää men det "vet" man ju: Kolla bara på Linda Haglund, Ricky Bruch osv. De blej ju allihopa dopade av sina tränare, konkurrenter osv, och ffa visste de iiiingentiiiiing själva!
Skämt åsido: Inte en helt paranoid tanke faktiskt att bli utsatt för ett attentat av denna modellll. Tyvärr.

då vet du väll lika väl som jag WADAS regler och hur det jobbas i dagens idrott med antidoping, Har tränat med världsmästare och osguldmedaljörer har vänner som nått toppen inom många sporter och träffat många elitidrottsmän, jag har aldrig varit i kontakt med doping.Jag har varit elitidrottare med tävlingar runt om i Europa.
insunationer vill jag framföra med denna tråd....
isterband och dillstuvad potatis.
Går det att förbjuda?
Det hoppas jag verkligen!
Allt är inte svart och vitt.
Finns det någon sport där eliten inte använder någon sorts kosttillskott?
Vad händer om det aktuella kosttillskottet (otroligt nog) fungerar och därmed blir dopingklassat?
Går man fri om man tog preparatet precis innan det blev klassat?
Om man använder förbjudna preparat under träningen och därmed bygger på sig muskler, men är "ren" under tävling - Är man dopad då?
Om alla prestationshöjande preparat skall förbjudas - Var drar man gränsen?
Till exempel, så blir man fruktansvärt stark och uthållig av isterband och dillstuvad potatis.
Går det att förbjuda?
Jag tror dessa herrar rena! doping?? va fan ronny coleman är ju fan polis och de tillhör världs eliten inom Bodybuilding. De testas hela tiden och är rena!
Massa text med en sida av sanningen.
Men:
Det är inget svar på var man drar gränsen.
Det jag menar är att om man skall följa mediadrevet i Sverige, där allt skall vara så ärligt och renhårigt som möjligt, så kommer det att sluta med att samtliga tävlingsdeltagare får övervakas ständigt så att de äter samma mat, dricker samma dryck osv.
Oavsett vad du äter eller dricker, så är det prestationshöjande i jämförelse med att låta bli.
I andra länder/kulturer har man en annan inställning till doping.
Tävlar man i att springa fort, så gör man vad man kan för att springa fortare.

Ingen når toppen utan att dopa sig - tyvärr.

Sicket jävla bottennapp till trådstartande
Skapa en tråd om den småländska nationalklenoden![]()
Att du befinner dig under det normala intellektuellnivå som förväntas är ju numera iom denna trådstartande konstaterat.![]()
Samt den sociala kompetensen behövs nog utvecklas en smula för er egen del...
Sorgligt![]()
Hahaha, en människa och dess naturliga produktion av 7mg testosterson om dagen kommer inte ens nära det resultat som dessa herrar visar upp.
Just inom BB är det mycket vanligt att diverse steroider används.
Ronnie Coleman var polis en gång i tiden, sen blev han BB. Den killen är inte ren någonstans. Steroider så det skriker om det hahahaha.
ge han en possetiv då inte mer med det, hade du varit insatt i idrotten i dag hade du väll förstått hur svårt det är i sverige dock vet jag absolut inget om vilka som håller på med det då det säkert är någon som gör det men statestiken är ganska tydligt inom vilka idrotter det är poppulärt men det jobbas lika mycket med det inom dom större idrotterna i sverige och försvårar det något så extremt.Förstår inte varför folk ska ge Mavve 3 negativa omdömen?
Mavve har rätt, och Kluft är förmodligen inget undantag. De flesta dopar sig på ett eller annat sätt, och hur ska nu Kluft vara dessutom bättre än sina konkurrenter utan någon form av dopning? Det råder ingen tvekan om att hon är duktigare än dem, men att påstå att de andra dopar sig och hon inte gör det är skrattretande och löjligt.
Jag tar inte ifrån henne hennes framgång i och med att jag säger detta - hon är ju duktigare än de andra, dopning är bara a part of the game. Don't hate the playa, hate the game
Ronnie Coleman var polis en gång i tiden, sen blev han BB. Den killen är inte ren någonstans. Steroider så det skriker om det hahahaha.
Jahapp, och vad gick du på då?Jag har varit elitidrottare med tävlingar runt om i Europa.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen