Carlbarks ???

Status
Ej öppen för fler svar.
Frick skrev:
2307409 bara för att lasse carlbark kör sporthoj
så är det ju inte samma sak som att han vill köpa/byta in dom

det är ju en affär dom driver
så dom gör väll vad dom anser är bäst för affären

THE blade...
hur gör du med ditt nick nu då
kan ju inte gärna ha kvar the blade med en gixxer :fatta!

:)
har bytt in 90% av alla mina sporthojar där och alla mina vänner oxå..

Jag vet inget om deras service eftersom jag kör riktig hoj (kawasaki) men försöker man så komma i kontakt med dom så kan man ju ringa dit i flera veckor utan att någon svarar. när man väl är där så tar det också en förbannad tid.

Sen att dom ger en kund som ska köpa en ny gixxer bra bemötande kanske inte är så konstigt.
Säger som swedie, service ska gå fort.

Lite ot men ändå samma, har på senare tid börjat fundera (och irritera mej) på varför vissa näringsidkare, inte alla men förvånansvärt många, kan "kosta på sej" att va så förbenat dryga, tänker de inte på att allt de gör som är negativt för en kund slår tillbaka negativt flerfaldigt på dem själva (först vill inte kunden komma tillbaka & sen snackar denne skit om butiken för sina polare)?

Jag menar inte att de ska stå i givakt men helt normal hövlighet räcker väldigt långt.
Ser man att en kund ser frågande ut men att man själv är upptagen så kan man ändå bekräfta denne genom att förklara att man råkar ha fullt upp men återkommer snarast istf att bara springa förbi eller bara ignorera, liten prestation, stor skillnad.

Var ner till Tyskland i veckan och man kan tycka vad man vill om dem när de är här men där känns det som alla jäklar gått charmkurs :)

Inga krusiduller, hälsar snyggt och undrar om det är något man undrar över, kan de inte svaret så hämtar de genast Hr xx som är expert på just denna grej osv, ber en kolla att det verkligen är rätt pryl, check och dubbel check.

Visst känns det lite överdrivet med herrandet & frauandet hit och dit (de håller hårt på titlarna) men det är fan ordning på torpet och man har ofta "rätt" känsla när man går ifrån en butik, svårt att beskriva men jag kan förstå att "surkålisarna" kan känna sej lite "lost" när de kommer "hit" :D

Sen finns det även saker jag inte för mitt liv skulle vilja implementera hit från tyskland, hehe.

När det gäller MC-butiker så har jag dock bara blivit väl bemött, så ingen skugga över dem :tummenupp

Ångbåtsblues?

Jorreman skrev:
2306425 ... Fick stå länge vid deras reservdelsdisk å vänta "på min tur". ett gäng äldre herrar (läs ångbåtar) hade intagit butiken och de fick 110% uppmärksamhet av säljarna och reservdelsgänget. ...

Säljarna var väl ute efter Gubbsens stålar som blev över efter villaförsäljningen... Cash Is King.

För eller senare skall jag också pungslå en 40-talist på hans stålar...

blom skrev:
2307385 ´hallå han driver med dig.. eller med sig själv kanske man borde säga. helt ointresserade av sporthojar :lol vet du vem lasse carlbark är?

orakr inte bry mig längre. alla är så jävla dryga hela tiden

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...