Cardsplitter

nej, detta verkar för nytt för att man ska tordas prova
så länge de inte står att de e provat med de a-mang man har och digitalbox.
nån som vet om de finns nån split som funkar för telia?

Jag har jobbat med sånt här i flera år och har goda erfarenheter av div olika cardsplitters.
kör själv med denna http://www.nettosat.se/cardsplitter-smartwi-ver-8-prisgaranti-1.html
Den funkar kanon. det du bör tänka på att du sätter ju huvudkortet i sändaren så för få bästa täckningen så placerar sändaren centralt så brukar det inte bli så långt avstånd.
Det är ju 360graders sändning på den så bara tuta och köra.
Vad har du för leverantör? telia,boxer eller comhem eller är det canaldigital eller viasat?
Nåt du undrar över så fråga på.
:banana

Canal Digital har ju numera "personliga" kort till boxarna, om man beställer tvilling/trillingabb så är det jävligt noga att huvudkortet sitter i huvudmottagaren, och att dom två andra mottagarna får rätt kort av dom andra.

Därför brukar det stå på sidor som säljer cardsplitters "fungerar inte med CanalDigital"

Givetvis har jag det :huvet

Hur det funkar med dreamboxar har jag inte satt mig in i!

Vi har samma splitter hemma hos mig som insekten använder fungerar kanon :) kan hända ibland att man får koda om dem 1-2 gånger på en dag när dem får total flipp men tar enhalv minut så är det klart detta har inte hänt på 3 månader nu.

Vi har CanalDigital så GuW visst funkar det för canaldigital.

Canal Digital har ju numera "personliga" kort till boxarna, om man beställer tvilling/trillingabb så är det jävligt noga att huvudkortet sitter i huvudmottagaren, och att dom två andra mottagarna får rätt kort av dom andra.

Därför brukar det stå på sidor som säljer cardsplitters "fungerar inte med CanalDigital"

Givetvis har jag det :huvet

Hur det funkar med dreamboxar har jag inte satt mig in i!

Känner du att du har lite för mycket fritid över och vill testa olika images är Dreambox nåt för dig :-)
Det är ju linuxbaserat vilket kan vara både bra/dåligt beroende på hur insatt i det man är.
Dreamboxen tillför ju en hel del mer än att bara kunna kolla tv.
Du kan ju streama mp3, film i diverse format från valfri dator i nätverket.
Du kan streama vidare tv från dreamboxen till vilken dator som helst på jordklotet.
Cardsharing, mm mm
Men man ska vara på det klara med att det inte bara är att plugga in boxen och luta sig tillbaka i soffan :hihi
Som det är nu betalar jag 300kr i halvåret för hela boxerutbudet, när nya servern kommer igång så blir det både viasat och kanaldigitals hela utbud för en ännu billigare peng :banana

Har länge funderat på att köpa en från www.kjell.com och dom låvade att om jag ej var nöjd så fick jag lämna tillbaka den!
Kostar 1299kr hos dem!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back