Faster
Snabbare än du!
Och om polisen vet om att ett rejs pågår tror du då att dom nöjer sig med stå vid checkpointen och titta? Det tror inte jag och varför skapa uppmärksamhet som kommer ge 5-10 poliskontroller på en sträcka som annars kanske har 0-2 kontroller?
Mat under rejset bör inte ingå eftersom alla måste få äta när var hur och om dom vill.
Efterfesten kan väl innehålla en viss mängd fri alkohol men frågan är om eventuella nykteristdeltagare vill sponsra ett fylleslag?
Hmm, ok, VISS mängd alkohol köper jag.
Polisen tänker jag inte kommentera, jag säger bara

Mat är väl bra? Eller hade du tänkt köra race, ha obligatoriskt chekpoint för att senare på vägen stanna och ta en burgare? Jag tänker flera flugor i en smäll. Skall racet vara långt så måste tävlingsledningen se till att racet är så säkert som det kan vara. Därför skall checkpointarna vara på viss tid, säg 15min så att man hinner dricka lite, vila lite, pissa eller vad fan man skall göra. Varför skall man inte äta på samma gång? Det betyder ju att du minskar den tiden från ditt tävlingsresultat...
Men visst, kör man något litet lokalt race mellan GBG och Stockholm så behöver man inte stanna och äta eller vila, men jag tänker fortfarande ett race mellan Köpenhamn och Helsingfors.
Hur som helst så blir det coolt som fan när det väl blir av. En DVD jag faktiskt hade köpt (tror jag).
God natt