Cagiva Mito-tråden

2955743 när ska vi skaffa en omröstning vem som har snyggast mito här på forumt:D man får enbart ha en bild och sen får alla på forumet rösta om vinnaren... och så säger vi ett slutdatum:D`??? nån tycker det låter intressant??:D
Jag har ingen rimlig chans varken vad gäller kamera, kameraskills eller komprimering av bilder. :gråta Enda chansen jag har är att överraska er, med tanke på att det aldrig kommit några vettiga bilder från min sida. :hihi

Edit: Fan va ni har spammat loss. :3freak Passar på när jag är ute och kör cross. :mad:

2956162 Varför då en :dummer gubbe för? :va
Han måste ha fått syn på en bild av dig... :hihi

Last edited:
är det nån som är bra på att komprimera bilder... för allas bilder måste ju vara komprimerade så det e i samma storlek

ps kommer la upp en tråd snart om intressen eftersom att alla mito ägare inte kollar här;)

Du är endast en no-life spammer och räknas inte in bland de normala. :mattias

Ne nu var jak taskik hest, felåt. :pannkyss

Din bedömning är faktiskt korrekt! :mattias

Enligt flera undersökningar dom gjort på mig nere på universitetet i Lund så har man kommit fram till att jag inte härstammar från människosläktet Homo-sapiens utan att jag härstammar från den lilla grenen Homo-no-lifens-spammius.

Vilket har resulterat med dagens teknologi att jag sitter på internet och spammar :mattias

2956207 är det nån som är bra på att komprimera bilder... för allas bilder måste ju vara komprimerade så det e i samma storlek

ps kommer la upp en tråd snart om intressen eftersom att alla mito ägare inte kollar här;)
Jag suger, manual eller hjälp erfordras. :mattias

Last edited:
2956222 Din bedömning är faktiskt korrekt! :mattias

Enligt flera undersökningar dom gjort på mig nere på universitetet i Lund så har man kommit fram till att jag inte härstammar från människosläktet Homo-sapiens utan att jag härstammar från den lilla grenen Homo-no-lifens-spammius.

Vilket har resulterat med dagens teknologi att jag sitter på internet och spammar :mattias
Ajdå. :( Låter inte bra...

Back