Cagiva Mito-tråden

Jag vill också skriva i den här tråden, bara för att ni har mycket snyggare och snabbare hojar än mig :mad:

Det e ju fan nästan bara jag härnborg och teddie som skriver men nu har ju qwertyuiopå börjat skriva massor:D sen spammer drysen lite då och då:D

när ska vi skaffa en omröstning vem som har snyggast mito här på forumt:D man får enbart ha en bild och sen får alla på forumet rösta om vinnaren... och så säger vi ett slutdatum:D`??? nån tycker det låter intressant??:D

när ska vi skaffa en omröstning vem som har snyggast mito här på forumt:D man får enbart ha en bild och sen får alla på forumet rösta om vinnaren... och så säger vi ett slutdatum:D`??? nån tycker det låter intressant??:D

Vadå, starta en ny tråd? för annars lär väl ingen se tävlingen..
Jag tycker det låter intressant :tummenupp

Jag spammar inte, jag fyller bara på tråden med meningslösa inlägg :mattias

Okejdå :tungan

Last edited:
men har du orken att starta först en tråd och se vilka av mito ägarna som vill vara med...och bestämma lite ideer och regler... eller så snackar vi om dewt på msn..

Men errr, jag har ju inte en rimlig chans med min kamera! :gråta

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion