http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=100397Nu när man pratar om moppefuckon...Har någon länk till hangman's tråd??? Va så länge sen man läste den... Hade den sparad i favoriter, men den försvann![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=100397Nu när man pratar om moppefuckon...Har någon länk till hangman's tråd??? Va så länge sen man läste den... Hade den sparad i favoriter, men den försvann![]()
Nä men, som hangman sa, min Aprilia från det glada 90 talet gör ju över 100 på ettan.
den är trimmad! den gör 100 km/h på 1 ans växel och 145 km/h på 6ans växel vid 7800 varv! MÄTT MED GPS! ska göra om det fram emot sommaren så ska du få se! Den gör exakt 140 med STORA crossdäck på och med dom enduro däcken som satt på då gick den i 145. Men med tanke på att jag trimmar den mer nu så kommer den göra 150 utan problem. Med varvstopp.
Oseriösa svar? De gillar jag![]()
Nya OTn elr?
Oseriös? Här försöker man tipsa killen om att den rätta hojen att ha är en R1a så blir man kallad för oseriös.![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |