Cagiva mito! KOLLA

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Vem har sagt att jag är 89a?, bara för jag har det i nicket?



tack:tungan

Edit: Sen vill jag bara tillägga att det är sorgligt patetiska svar ni har gett mig, jag skiter väll i hur jag lägger upp tråden, ska den fotas och läggas ut i HD eller ?, Jag vill bara ha ett ruttet svar, jävla loser.
Ja, det kan vara därför :rolleyes:

Har du inget vettigt att säga kan du var snäll och täppa igen din trut.

Sen, vet du ett enda jävla skit om mig? Du kan ju fan fara där blåbären växer.
Chilla lite va? Att som ny på ett forum häva ur sig både det ena och det andra är inte vidare smart. Som tur är, för oss andra blir du nog inte långvarig här :) :hej
 
Last edited:

Bullten

Ny medlem
Gick med
3 May 2007
Ort
åkersberga
Hoj
Ch Racing 05(såld) SV 650
Har du inget vettigt att säga kan du var snäll och täppa igen din trut.

Sen, vet du ett enda jävla skit om mig? Du kan ju fan fara där blåbären växer.

haha... om du vill ha ett seriöst svar kan det ju vara en idé att uppföra sig med lite respekt mot andra. du har en KTM 360 men vill ha en aprilia rs/mito 125 och du är 18? går inte ihop...:tummenupp
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Mr.PB: det är nog lungt. rosen lär hitta tråden själv:)

trådskaparen: hur ska vi kunna ge dig ett seriöst svar när du inte lyckas knåpa ihop en mening som gör att vi förstår vad fan du vill ha svar på. hur i HELVETE ska vi förstå att du vill ha en ny? sen att du avslutar titeln med KOLLA gör inte saken bättre.

är fan inte nåt som är bra med den här tråden. gör om gör rätt. med nytt bättre nick. för du lär som sagt inte bli långvarig här.

Och som jag sa till drysen på msn förut, killen kommer bli nya hangman.


du är på god väg grappen:) det som fattas är en mito som toppar 350 på framhjulet.
 

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Ort
Falkenberg
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
Har du inget vettigt att säga kan du var snäll och täppa igen din trut.

Sen, vet du ett enda jävla skit om mig? Du kan ju fan fara där blåbären växer.

Jag vet att du är bästa trådskaparen evvvver på sh sedan bemöter du allt folk väldigt moget.
 

MrMalm1

yeea
Gick med
12 Jun 2007
Ort
Kristianstad
Hoj
Aprilia rs 125 *inlöst/SÅLD*
ja trådskaparen emöter i folket här så jävla moget men svaren är inte heller så mogna!

Visst han kunde ha skapat en LITE bätrre mening så hade nog svaren också blivit de!
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Jösses, speglar den här tråden nivån på resten av 125a delen också?


tyvärr brukar de ramla in ett par sådana här stolpskott framåt vårkanten.

men det brukar lösa sig.



bara du framgår med ett seriöst intryck och inte ställer massa idiotfrågor som finns på 700 ställen till så tycker jag personligen att det är helt ok nivå på det hela. dock finns ofta bättre svar att få i övriga delar på forumet. gäller det generella saker som inte berör enbart oss 125åkare så vänder jag mig oftast till dom äldre och mer erfarna...
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Dumma frågor får dummt svar.

Förresten vart kan jag köpa strumpor billigast helst ska dem vara nya, har inte kolla på blocket än för det kan väll typ t4pper göra...:rolleyes:
 

Jb6

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha WR 250 X - 08 Honda XR 125 - 04
Hahaha rolig läsning :tungan

Man ska tänka lite före innan man säger någonting här :tummenupp För att man kan få lite blandade svar och känslor :rolleyes:

och det kan sluta tjaa... du fattar
 

dappe_89

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2008
Ort
Helsingborg
Hoj
KTM 360
haha... om du vill ha ett seriöst svar kan det ju vara en idé att uppföra sig med lite respekt mot andra. du har en KTM 360 men vill ha en aprilia rs/mito 125 och du är 18? går inte ihop...:tummenupp
Här har du bild på ktm'n, vill du ha fler så säg till, sen är jag inte 18, utan 16, 89 står för mitt turnummer, har inte alls med hur gammal jag är.


Ja, det kan vara därför :rolleyes:


Chilla lite va? Att som ny på ett forum häva ur sig både det ena och det andra är inte vidare smart. Som tur är, för oss andra blir du nog inte långvarig här :) :hej
Nej jag hoppas absolut heller inte att jag stannar länge på detta forumet, så folk bemöter en nykomling som bara vill ha ett enkelt svar på frågan.

Mr.PB: det är nog lungt. rosen lär hitta tråden själv:)

trådskaparen: hur ska vi kunna ge dig ett seriöst svar när du inte lyckas knåpa ihop en mening som gör att vi förstår vad fan du vill ha svar på. hur i HELVETE ska vi förstå att du vill ha en ny? sen att du avslutar titeln med KOLLA gör inte saken bättre.

är fan inte nåt som är bra med den här tråden. gör om gör rätt. med nytt bättre nick. för du lär som sagt inte bli långvarig här.

Och som jag sa till drysen på msn förut, killen kommer bli nya hangman.


du är på god väg grappen:) det som fattas är en mito som toppar 350 på framhjulet.
Därför jag skrev det i första inlägget, hade du inte börjat vara så jävla uppkäftig så hade nog hela denna tråden varit glömd nu.

:uppräcker, jävla stolpskott hur svårt kan det vara att kolla blocket?
Blocket? Jag trodde jag ville ha en ny, men jaja

Dumma frågor får dummt svar.

Förresten vart kan jag köpa strumpor billigast helst ska dem vara nya, har inte kolla på blocket än för det kan väll typ t4pper göra...:rolleyes:

Jag brukar inte köpa "Nya" saker från blocket, därimot från företag och fabriker/affärer, men jag kan tippsa om http://www.strumpbutiken.com/

Sen kan jag tillägga hur patetiska alla är, kolla bara på t4pp3r's andra inlägg tror jag, i denna tråden.
 
Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Här har du bild på ktm'n, vill du ha fler så säg till, sen är jag inte 18, utan 16, 89 står för mitt turnummer, har inte alls med hur gammal jag är.



Nej jag hoppas absolut heller inte att jag stannar länge på detta forumet, så folk bemöter en nykomling som bara vill ha ett enkelt svar på frågan.


Därför jag skrev det i första inlägget, hade du inte börjat vara så jävla uppkäftig så hade nog hela denna tråden varit glömd nu.


Blocket? Jag trodde jag ville ha en ny, men jaja




Det går itne att ge ett enkelt svar på en åt helvete formulerad fråga.

vad å ditt första inlägg hade du tänkt skulle tala om för oss att du vill ha en ny hoj?

hade du bara skrivt vart hittar jag aprilia rs eller cagiva mito nya och vem säljer den billigast? så hade det varit en helt annan grej. du hade fått en helt annan nivå på svaren.
 

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Ort
kungälv
Hoj
ingen :(
e du dum i huvudet? det finns la fan nya på blocket ditt jävla stolpskott fan avregga dig snälla och byt nick eller nått så kanske det går bättre nästa gång. :)
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top