Cagiva mito! KOLLA

eller så skiter du i en 125a och tjöper en turbo busa, då blir ju ändå inte tagen, kolla på gr, han blir ju aldrig stoppad jue!

fast du ville ha det billigt ja, baxa en istället.

Skulle ha en ny.

Hos den som ska sälja. :rolleyes:
Var?

sno en:tummenupp blir helt klart billigast
Är ingen baxare.

Tjöp en sån där R1a, går som sattan.
Min pappa har en redan.

eller så skiter du i en 125a och tjöper en turbo busa, då blir ju ändå inte tagen, kolla på gr, han blir ju aldrig stoppad jue!
Pallar ej en hayabusa.

fast du ville ha det billigt ja, baxa en istället.
Är ingen baxare.

lägg upp tråden lite bättre då för fan så du inte framstår som en jävla idiot.

Jag ska säga detta lite extra tydligt till just dig, du är rent ut sagt en jävla idiot, jävla stolpskott. Jag skiter väll fan i vad folk tycker eller tänker om mig, bara jag får mitt eget svar. Så sug min lilla ekorre.:tuttar :yoparty

Jag ska säga detta lite extra tydligt till just dig, du är rent ut sagt en jävla idiot, jävla stolpskott. Jag skiter väll fan i vad folk tycker eller tänker om mig, bara jag får mitt eget svar. Så sug min lilla ekorre.:tuttar :yoparty

okej du har inte bara misslyckats med ditt framträdande.... du ÄR en riktig jävla idiot.

Tror du på fullaste allvar att du kommer få ett seriöst svar när du startar årets jävla idiottråd och inte ens klarar att få fram nåt så enkelt som "vart kan jag köpa en ny cagiva mito?"? Tyken är du oxå...

Lycka till i livet grabben:tummenupp

okej du har inte bara misslyckats med ditt framträdande.... du ÄR en riktig jävla idiot.

Tror du på fullaste allvar att du kommer få ett seriöst svar när du startar årets jävla idiottråd och inte ens klarar att få fram nåt så enkelt som "vart kan jag köpa en ny cagiva mito?"? Tyken är du oxå...

man slutar aldrig att förvånas över folk, men hör med rosen eller nån om man inte kan bana den lille skiten tycker jag t4pp3r...

Wooooow.

Du är 89:a?

Och ska köpa mito...?
Vem har sagt att jag är 89a?, bara för jag har det i nicket?

tack:tungan

Edit: Sen vill jag bara tillägga att det är sorgligt patetiska svar ni har gett mig, jag skiter väll i hur jag lägger upp tråden, ska den fotas och läggas ut i HD eller ?, Jag vill bara ha ett ruttet svar, jävla loser.

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...