Caferacers Göteborg ��

Det blev tidig utfärd för min del.. Blev kaffe i garaget vid 10.00, vi blev tre Ducatister som åkte
till ett poänglöst besök på Bike ( kunde lika gärna sålt kök eller vitvaror i den butiken, totalt karaktärslöst.. )

Sedan blev det en fin tur till Rörtången, vidare till Skärhamn för lunch.
Mycket köra och mindre fika denna dag..

Ses förhoppningsvis nästa lördag

Själv var jag bortrest i lördags, dessvärre.

Ses förhoppningsvis nästa lördag
Då är det midsommar! Och ingen av oss bör väl köra hoj bakis och skakis ... ;) Men det kommer nya lördagar! Att ses på Marmelad på Mariagatan funkade bra.

Själv var jag bortrest i lördags, dessvärre.

Då är det midsommar! Och ingen av oss bör väl köra hoj bakis och skakis ... ;) Men det kommer nya lördagar! Att ses på Marmelad på Mariagatan funkade bra.

Hej,

Var också bortrest och kommer så vara kommande två helger.

Vad tror ni om en Marmelad-fika + tur mitt i veckan?

Trevlig midsommar:)

/Johan

Låter bra, Johan. Bara att skriva något i tråden när du känner dig sugen på en spontantur/-fika så får man hoppas att någon mer kan hänga på! Viktigt att vi alla läser tråden flitigt för att detta skall funka.

Själv träffade jag på wapper (av en händelse) i går eftermiddag och vi tog en tur till Marmelad, fick oss en kopp och lite hojsnack.

Sakta men säkert bygger vi en caféracerkultur i stan.

IMG_1998.jpg
tidig körning till marstrand i morse, kornhalls färja 06.25 och sen kaffe i solen på kajen.
hemma igen med familjen lagom till frukost.
nån som hänger med nästa gång?

Morgonturerna kan vara magiska! Synd att man är så morgontrött.. :) zpeciellt imorrn, haha

Skulle gärna hänga på. Har dock en presentation på fredag och vet ej ännu om jag kan avvara torsdagskvällen.
Återkommer!

Får dessvärre avstå på torsdag. Har plikter hemma + måste ha en kväll att planera rutt, packning, fixa däcktryck, tankning å så inför kommande helgens The 2013 Triumph Thruxton Lake Vättern Tour.

Vi rullar lördag morgon senast kl. 8 och är hemma igen söndag em/kväll. En riktigt fin tur på småvägar c:a 95 mil under två dagar. Bara att hänga på för den som kör en Thruxton, Bonneville eller Scrambler. Vi övernattar på vandrarhem i Jönköping.

(Jag, vet... Jag gillar egentligen inte turer där det är "bara för oss som kör ett visst märke". Men den här turen har som affärsidé att vara en smal trajja-träff för folk från olika delar av landet. Så därför "Triumph Only", på just den här turen.

Bortsett från denna märkesnördighet ;) så är det en helt öppen tur, den som har lust att vara med är välkommen! Vi är 8-9 hojar som åker som det ser ut nu. PM:a vid intresse.)

Last edited:
Får dessvärre avstå på torsdag. Har plikter hemma + måste ha en kväll att planera rutt, packning, fixa däcktryck, tankning å så inför kommande helgens The 2013 Triumph Thruxton Lake Vättern Tour.

Vi rullar lördag morgon senast kl. 8 och är hemma igen söndag em/kväll. En riktigt fin tur på småvägar c:a 95 mil under två dagar. Bara att hänga på för den som kör en Thruxton, Bonneville eller Scrambler. Vi övernattar på vandrarhem i Jönköping.

(Jag, vet... Jag gillar egentligen inte turer där det är "bara för oss som kör ett visst märke". Men den här turen har som affärsidé att vara en smal trajja-träff för folk från olika delar av landet. Så därför "Triumph Only", på just den här turen.

Bortsett från denna märkesnördighet ;) så är det en helt öppen tur, den som har lust att vara med är välkommen! Vi är 8-9 hojar som åker som det ser ut nu. PM:a vid intresse.)

Glöm inte kedjespelet!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...