Caferacers Göteborg ��

Flåt en kanske konstig fråga, men finns det nån policy vad gäller synliga nummerskyltar på bilderna vi postar? Blev lite osäker (och raderade den jag just lagt upp).

Var också lite förvånad att du körde med textiljacka, Erik...

Har själv en väldigt trevlig textil jacka i tricolore
Som jag kan tänka mig att ha ett par gånger i sommar :)

Flåt en kanske konstig fråga, men finns det nån policy vad gäller synliga nummerskyltar på bilderna vi postar? Blev lite osäker (och raderade den jag just lagt upp).

Var också lite förvånad att du körde med textiljacka, Erik...

Hej Per,

Tror inte det gör något med nummerplåtar som syns, inte för min del i alla fall. Snart vet alla på stan vilka vi är ändå:)

Tack för igår alla, det var skitkul!

/Johan

...finns det nån policy vad gäller synliga nummerskyltar på bilderna vi postar? Blev lite osäker (och raderade den jag just lagt upp)....
Ingen policy, vad jag känner till. Men jag brukar vara försiktig med att publicera nummerplåtar.

En snygg hoj + ett reg.nummer synligt + eget garage = öppen invitation till tjyven. Vet inte om tjuvarna läser SH, men på Blocket finns de definitivt! Fråga min granne som blev av med en KTM ett par dagar efter annonsen hade kommit ut på Blocket.

EDIT: textiljacka är jättebra! Särskilt de dagar det finns risk för regn. Vilket det är då och då i Sverige ... ;)

Last edited:
EDIT: textiljacka är jättebra! Särskilt de dagar det finns risk för regn. Vilket det är då och då i Sverige ... ;)[/QUOTE]

Då bjuder du på fika i fortsättningen då Ulf :tummenupp

Kul att äntligen kunna vara me på en träff! O götatunnel har ju aldrig låtit lika gött som den gjorde på hemvägen med två brötiga hojar :)

Gott ljud från Italien. Nästa gång tar vi hela gänget genom en tunnel.

Erik

Fy fan vad dålig uppslutning, haha! Solen skiner ju.. har jag missat nåt ännu roligare??

Jag lyckades inte läsa mig till vart ni träffas nu, Mariaplan?
Körde förbi vid halv3 tiden men såg inte en hoj.

Då missade du mig precis Zäta! Fikan smakade gott iallafall..
Är väl jag som fattat fel, trodde det var stående träff där (marmelad) vid 14 hela säsongen..?

Jag var på utflykt till Mandy's Diner i Älvsered, men tog en kaffe på Marmelad vid 18-tiden innan jag körde till garaget. Så de har inte varit helt utan hojbesök idag. :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman