C and I 5 Trailer: No front end on highway footage

Svingrymt filmat!

Tycker det fanns en del nytänkande i den där filmen!
Värre när folk står med kass kamera och filmar 10 minuter av samma stunt och inte ens gör nån ball produktion.. denna var ju brutal!! :yoparty

:gnissla Dom var ju lite smått skickliga.

Ärligt talat, HERREGUD, fyfan vad grymt jävla duktiga killar:yoparty

Fürstenhoff skrev:
2690489 Extremt skickliga förare (mycket imponerad av alla som kan), mycket snyggt filmat MEN!! lika anti upphettsande som alla andra av dessa street filmer där man gör cirklar efter cirklar tillsammans med stoppies efter stoppies.....

Näe, det behövs något nytänkande - åtminstonde enligt mig!! :pannkyss

/Fürstenhoff.

Ungefär lika roliga som filmerna där alla ligger stumt på motorvägen och filmer en sväng i 20 olika vinklar. :3freak

Fürstenhoff skrev:
MEN!! lika anti upphettsande som alla andra av dessa street filmer där man gör cirklar efter cirklar tillsammans med stoppies efter stoppies.....

Näe, det behövs något nytänkande - åtminstonde enligt mig!! :pannkyss
Håller helt klart med. Jag är väldigt anti "hiphop stilen" inom amerikansk stunting. Så europeiska outlaw filmer är det som gäller.
Väntar med stora förhoppningar på spökåkaren 5!

Itacha75 skrev:
2690978 Ungefär lika roliga som filmerna där alla ligger stumt på motorvägen och filmer en sväng i 20 olika vinklar. :3freak
då måste jag bara säga att jag iaf tycker det är mycket mera upphätsande.. men men alla har sin smak ;)

Jag gillade filmen. Bra klippt och helt klart bra åkare!
Musiken passade in mkt bra.

MikkE skrev:
2692016 Jag gillade filmen. Bra klippt och helt klart bra åkare!
Musiken passade in mkt bra.
Instämmer. Mycket variation och inte bara 50sek wheelie klipp. Blir nog ett köp!!

Grymt redigerat, proffsigt! Dock så gillade jag inte musiken efter 23 repetitionen!
Grym film, lite mycket fisheye effekt kansker?

Varför är denna filmen så speciell? Vad är det som gör nytänkandet i det? Köra på bakhjulet utan framhjul? Kul första 10 sekunderna.

Tycker att fish-eyen va lite B efter ett tag. Dock hade dom sköna vinklar och riktigt bra klippning och redigering. Men det är ju redigeringen. Innehållet är det samma som i alla stuntfilmer. bakhjul i ringar, lite 12'oClocks. Blir ju lite tjatigt efter den 5e cirkelwheelien och den 50e 12oclocken.

Kanske dags att någon från staterna börjar ta efter ghostrider och producera lite äkta fortåkarfilm. Stuntfilmer har vi för mycket av.

Bara min åsikt =)

Är ingen stuntfan direkt, kul att se dom som brukar köra i lunda men jag har aldrig fattat poängen med att gasa till varsstoppet hela tiden.. ?

I övrigt, mycket snygga stunts..

// Tobbe

Skit bra gjord film och skit duktiga förare men den känns även väldigt tråkig:rolleyes:

morecore skrev:
2691229 spökåkaren 5!
Jag med när kommer den! Den skulle la komma för länge sedan!

alexander_pehrs skrev:
2692172 Jag med när kommer den! Den skulle la komma för länge sedan!
Måste säga det till alla som har mens här idag att skit i att skriva om ni inte har något posetivt att säga!

Måste säga det till alla som har mens här idag att skit i att skriva om ni inte har något posetivt att säga!

Last edited:
De som ej är så insatta i stunt förstår nog inte allt sjukt dom gör.

Några exempel är hc-revcoastern en kille lägger och revcoaster cirkeln i slutet. Sjukt grymt!

EDIT: Och att köra utan en frontend mitt ute på gatan är ju också bara för sjukt coolt.

Last edited:
marcus_136 skrev:
2692202 De som ej är så insatta i stunt förstår nog inte allt sjukt dom gör.

Några exempel är hc-revcoastern en kille lägger och revcoaster cirkeln i slutet. Sjukt grymt!

EDIT: Och att köra utan en frontend mitt ute på gatan är ju också bara för sjukt coolt.

Noterade också den när han går in i cirkeln coastrandes, AP BALLT!

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda