Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fürstenhoff skrev:2690489Extremt skickliga förare (mycket imponerad av alla som kan), mycket snyggt filmat MEN!! lika anti upphettsande som alla andra av dessa street filmer där man gör cirklar efter cirklar tillsammans med stoppies efter stoppies.....
Näe, det behövs något nytänkande - åtminstonde enligt mig!!![]()
/Fürstenhoff.

Itacha75 skrev:2690978Ungefär lika roliga som filmerna där alla ligger stumt på motorvägen och filmer en sväng i 20 olika vinklar.![]()

Håller helt klart med. Jag är väldigt anti "hiphop stilen" inom amerikansk stunting. Så europeiska outlaw filmer är det som gäller.Fürstenhoff skrev:MEN!! lika anti upphettsande som alla andra av dessa street filmer där man gör cirklar efter cirklar tillsammans med stoppies efter stoppies.....
Näe, det behövs något nytänkande - åtminstonde enligt mig!!![]()
då måste jag bara säga att jag iaf tycker det är mycket mera upphätsande.. men men alla har sin smakItacha75 skrev:2690978Ungefär lika roliga som filmerna där alla ligger stumt på motorvägen och filmer en sväng i 20 olika vinklar.![]()
Instämmer. Mycket variation och inte bara 50sek wheelie klipp. Blir nog ett köp!!MikkE skrev:2692016Jag gillade filmen. Bra klippt och helt klart bra åkare!
Musiken passade in mkt bra.
Jag med när kommer den! Den skulle la komma för länge sedan!morecore skrev:2691229spökåkaren 5!
Måste säga det till alla som har mens här idag att skit i att skriva om ni inte har något posetivt att säga!alexander_pehrs skrev:2692172Jag med när kommer den! Den skulle la komma för länge sedan!
marcus_136 skrev:2692202De som ej är så insatta i stunt förstår nog inte allt sjukt dom gör.
Några exempel är hc-revcoastern en kille lägger och revcoaster cirkeln i slutet. Sjukt grymt!
EDIT: Och att köra utan en frontend mitt ute på gatan är ju också bara för sjukt coolt.
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |