det är mer som styrfladder och inte wobbel, jag som uttrycker mig fel, sorry. jag märker det som sagt mest när jag gasar ordenligt genom ett gäng växlar, runt 120+ km/h kanske. inte heller varje gång. men ofta nog för att det blir obehagligt.
jag monterade av hjulet och monterade på det precis på samma sätt, hade inte kunnat komma med något annat sätt att göra det på!? och hur ser jag om det sitter centrerat? det borde väl sitta som det gjorde innan då jag inte direkt slitit av hjulet med våld? gafflarna stod dessutom på ett depåstöd fram, som jag visserligen justerade lite lite för att hojen skulle stå helt rakt. kunde det har ändrats något då? det var verkligen små små rörelser och inget hårdhänt heller.
vilken färgad punkt? nu hänger jag inte med alls.
Uppträder problemet redan i normal motorvägsfart så är det kanske så att däcket passar så dåligt till din hoj att det inte kommer att slita till sig. För min del så uppträdde det först i högre hastigheter i storleksordningen som blir om man gasar ur lite på tom motorväg. Och det var inte särskilt allvarligt då heller. Det var bara att släppa av lite så lugnade det sig direkt.