Byter folk verkligen till redan slitna knäpuckar?

Jag har för mig om att denna annons lades ut som ett skämt efter en diskution om att man skulle kunna köpa slitna för att impa på folk vid "korvmojjen"... :rolleyes:

Jörgen Karlsson skrev:
2325679 Hahaha!
Jag kan intyga att det varken i mitt eller andra till mig bekanta hojhomokillars fall inte finns ngn sådan böjelse. De av mina homopolare som har skrapade puckar gör det själv på bana.

Färdigskrapade knäattributr är nog mer ett fenomen för unga (företrädesvis straighta) sökande killar som dras mer till hojvärlden av möjligheten till en ny machoidentitet mer än mc-intresse.

Tror jag...

Mvh
Jörgen

du har rätt jag menade ju posör/vill va ball på McD-gay. inte homosexuellgay.
lite roligt ändå att folk köper slitna däck och puckar för att verka macho :hihi

hållundan skrev:
2326120 Bild! :mattias

Det var 855 T5 va?

Näe, då hade posörhunden kunnat åka bekvämt ju :tungan
Ähh, det är bara en gammal Bumse, inte så mycket att posera med kanske. Färgmatchad med hojen iallafall :3freak

Bifogat

• _DSC5085 liten.JPG
    _DSC5085 liten.JPG
    129.8 KB · Visningar: 71
Homo skrev:
2326111 du har rätt jag menade ju posör/vill va ball på McD-gay. inte homosexuellgay.
lite roligt ändå att folk köper slitna däck och puckar för att verka macho :hihi
Jo jag vet att du inte menar ngt homofobt. Jag har förstått att gay här på SH mer betyder fåfängt. Det hade ju kunnat vara vem som helst som skrev det där. Men eftersom jag är homo så försöker jag att stämma i bäcken och be folk skriva fåfängt istället. Jag är inte sur!! :)
Dina inlägg brukar vara bra. Jag kan inte låta bli att vara "homopolis" ibland bara!!! Jag kan dessutom erkänna att jag själv ofta önskar att det fanns fler gaykillar här i sthlm som inte vore så fåfänga. De formas lätt av tex schlagervärlden (som jag ogillar) när de unga, trendängsliga och nyinflyttade kommer ut. Så jag kan emellanåt förstå den bild som många har. Möter ngn vanlig människa mig på trottoaren vet de ju dessutom inte att de har mött ett homo. Så det blir bara extremerna som folk noterar, där det är "uppenbart". Jag hade haft samma bild själv om jag inte hörde till "familjen" och därigenom träffat alla andra. Stod tex i baren med en polare på en gayklubb igår och pratade Ducati, banåkning och utväxlingar mm i en timme igår. Fick lära mig lite om det som jag inte kan ett dyft om

Nåväl, nog om det. Jag hamnar alltid off topic. Ville bara förklara.

Jag har en bit ned till marken med mina knän än, så till knäpuckar har jag en bit kvar! Vill jag posa får jag visa mina välskrapade fotpinnar! :banana :hihi

Mvh
J

Last edited:
Jag har köpt skrapade knäpuckar. Ett par. De räcker än. Så jävla töntigt med skinnställ med oskrapade knäpuckar. Skäms ni inte att springa runt och se löjliga ut med era nya, fina puckar :rofl

Är jag total-tönt som inte ens har några puckar då? Skrapar inte (ännu) så har kvar skinnlappen över där man ska ha puckarna..

Bingo skrev:
2326978 Jag har köpt skrapade knäpuckar. Ett par. De räcker än. Så jävla töntigt med skinnställ med oskrapade knäpuckar. Skäms ni inte att springa runt och se löjliga ut med era nya, fina puckar :rofl

Möjligt att mina oskrapade puckar ser lite löjliga ut men den dagen jag når ner kommer jag vara mer stolt över dom än du någonsin kommer kunna vara över posörpuckarna! :yoparty

Rock ´n Robin skrev:
2326710 Du har stake!
Tack!
Men det påståendet skulle min mor haft invändningar emot. :)

scud skrev:
2326994 Är jag total-tönt som inte ens har några puckar då? Skrapar inte (ännu) så har kvar skinnlappen över där man ska ha puckarna..

Nej, men det är nog däremot lite risk att du är en smula homo ty ej hellar jag äger några puckar! :hihi :tuttar

Mvh
J

Last edited:
Bingo skrev:
2326978 Jag har köpt skrapade knäpuckar. Ett par. De räcker än. Så jävla töntigt med skinnställ med oskrapade knäpuckar. Skäms ni inte att springa runt och se löjliga ut med era nya, fina puckar :rofl

Jo, jag blev om inte mobbad iallfall lite pikad hela tiden tills jag bytte till mig ett par skrapade puckar. Det är såklart man har fått ner knäet någon gång på bana, men hur ofta kör man där, egentligen?
En affär där båda blir nöjda är en bra affär.

Skäms. :gråta
Fick inte ha mina nya fina puckar kvar för gubben. Fattade inte riktigt varför då, men nu börjar det klarna lite.
Men så fort jag kommer upp i såna farter ska jag ta fram mina nya, fina och skrapa dom själv :3freak .

Suomalainen skrev:
2325462 Underskatta aldrig en donkan posör... De brukar även köpa bankörda däck som är sopslut på sidorna. :hihi

Fler kännetecken?

Ja de har ALLTID ett SPLITTER nytt Arlen Ness-ställ på sig UTAN flugor! :lol
Gärna oxå de "rätta" klistermärkena nere på magdelen av kåpan.
Hojen likaledes fläckfri som ett nyfött barn, och så har de dyraste hjälmen och handskarna förståss.

Denna kombination av nytt oslitet och nedslitna puckar och däck är komisk.

Påminner inte så lite om reservofficerarna som kom ut på repövningar: Pressveck på fältuniformen och absolut ovikt platt skärn på fältmössan!!! Pajasar! :1pajas

Cervantes skrev:
2327012 Möjligt att mina oskrapade puckar ser lite löjliga ut men den dagen jag når ner kommer jag vara mer stolt över dom än du någonsin kommer kunna vara över posörpuckarna! :yoparty

Word! :klappar

Cervantes skrev:
2327012 Möjligt att mina oskrapade puckar ser lite löjliga ut men den dagen jag når ner kommer jag vara mer stolt över dom än du någonsin kommer kunna vara över posörpuckarna! :yoparty
Men tänk om du aldrig får ner dem då? Vågar du verkligen chansa? Dina kompisar skrattar bakom din rygg, vill du verkligen ge dem den tillfredsställelsen? Nä fan, gör det rätta, köp färdigskrapat och vinn respekt!

Victor skrev:
2327091 Jo, jag blev om inte mobbad iallfall lite pikad hela tiden tills jag bytte till mig ett par skrapade puckar. Det är såklart man har fått ner knäet någon gång på bana, men hur ofta kör man där, egentligen?
En affär där båda blir nöjda är en bra affär.
Japp, så är det :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!