Byter folk verkligen till redan slitna knäpuckar?

inte helt omöjligt, lagom gay dock. folk säljer ju warcraftgubbar (dataspel) på nätet för flera tysen så jag blir inte förvånad längre

varför inte behålla sina nya tills man kan skrapa själv :va
annars har man ju inget kvar att skrapa när den dan kommer

Homo skrev:
2325057 inte helt omöjligt, lagom gay dock. folk säljer ju warcraftgubbar (dataspel) på nätet för flera tysen så jag blir inte förvånad längre

Lite OT, men när jag quittar wow tänker jag e-baya/blocketera min pimpade char. So, ja, folk betalar fett för diverse saker.

Bäst är väll ändå dom som slipar sina puckar själva med sandpapper och har gjort det på fel håll, så det ser jättedumt ut när puckarna sitter på! :rofl

Kanske är dom här personerna som är kundkretsen för begagnade puckar... :va

Suomalainen skrev:
2325462 Underskatta aldrig en donkan posör... De brukar även köpa bankörda däck som är sopslut på sidorna. :hihi

Fler kännetecken?
Nja, det är väl oftast inte för att posera man köper begangnade rejsdäck...

Suomalainen skrev:
2325462 Underskatta aldrig en donkan posör... De brukar även köpa bankörda däck som är sopslut på sidorna. :hihi

Fler kännetecken?

Jag kör på däck som tydligen är sopslut, lite märkligt att de ändå håller lika länge som ett nytt Pilot power och greppar bättre, även på sidorna.....

OLJEKYLD GSXR skrev:
2325582 Jag kör på däck som tydligen är sopslut, lite märkligt att de ändå håller lika länge som ett nytt Pilot power och greppar bättre, även på sidorna.....

Visste att några skulle ta åt sig på fel sätt...

Klart bandäck funkar på gatan eftersom det sliter mest på mitten, det jag menade med knäpucksposörerna var att de förutom puckarna så måste de såklart ha beggade bandäck. Funkar liksom inte med slitna puckar och 3cm fegisränder på däcken...

Skalman skrev:
2325464 Lite OT, men när jag quittar wow tänker jag e-baya/blocketera min pimpade char. So, ja, folk betalar fett för diverse saker.
Skulle jag aldrig gå med på, jag vill ju ha pengar när jag säljer nåt :3freak

Homo skrev:
2325057 inte helt omöjligt, lagom gay dock. folk säljer ju warcraftgubbar (dataspel) på nätet för flera tysen så jag blir inte förvånad längre

Hahaha!
Jag kan intyga att det varken i mitt eller andra till mig bekanta hojhomokillars fall inte finns ngn sådan böjelse. De av mina homopolare som har skrapade puckar gör det själv på bana.

Färdigskrapade knäattributr är nog mer ett fenomen för unga (företrädesvis straighta) sökande killar som dras mer till hojvärlden av möjligheten till en ny machoidentitet mer än mc-intresse.

Tror jag...

Mvh
Jörgen

OLJEKYLD GSXR skrev:
2325582 Jag kör på däck som tydligen är sopslut, lite märkligt att de ändå håller lika länge som ett nytt Pilot power och greppar bättre, även på sidorna.....
Posörhund och posördäck? Jo jag tackar. :tungan :hihi

Jo dem är väl tjocka just för att skydda? Inte bara för att tillverkarna tyckte att "Oh. Så fräckt det skulle vara om man får lite repor här!"

När det tummar på säkerhet tycker jag att det är dumt. Men om man exempelvis köper en Impresa eller Evo så förstår jag om man är ute och sprätter grus eller lera utan att tväta efteråt för att sätta rätta prägeln på bilen. Det hade åtminstone jag gjort.

Last edited:
Suomalainen skrev:
2325598 Visste att några skulle ta åt sig på fel sätt...

Klart bandäck funkar på gatan eftersom det sliter mest på mitten, det jag menade med knäpucksposörerna var att de förutom puckarna så måste de såklart ha beggade bandäck. Funkar liksom inte med slitna puckar och 3cm fegisränder på däcken...

Klart jag tar åt mig på fel sätt, jag har ju äntligen kommit på hur man får ner däckskontot :tungan

tigrro skrev:
2325753 Posörhund och posördäck? Jo jag tackar. :tungan :hihi

Jag har posörbil också :D

OLJEKYLD GSXR skrev:
2325760 Klart jag tar åt mig på fel sätt, jag har ju äntligen kommit på hur man får ner däckskontot :tungan

Jag har posörbil också :D

Vadå för nån? Nu blir jag säkert bara avundsjuk. :(

Måste bara säga att det är en grymt skön idé från annonsören!! :Bugar

Alltid finns det nån som vill ha skrapade puckar i posörsyfte och mer än gärna skulle byta mot ett par nya då dom aldrig själva skulle våga skrapa... Annonsören får ju på så vis byta ut nått utslitet mot nått nytt :D Klart skön idé!!

Cervantes skrev:
2325829 Måste bara säga att det är en grymt skön idé från annonsören!! :Bugar

Alltid finns det nån som vill ha skrapade puckar i posörsyfte och mer än gärna skulle byta mot ett par nya då dom aldrig själva skulle våga skrapa... Annonsören får ju på så vis byta ut nått utslitet mot nått nytt :D Klart skön idé!!
Ja han är ju bara smart, men de som byter med honom är ju pinsamma,
kan ju likabra köpa en snyggare bil istället om dom så tvunget vill sitta så rakt upp som möjligt i svängarna.

Varvar säkert inte hojarna heller förrutom det där "trixet" att dra in kopplingen och varva till varvstoppet som
jag läste om i någon tråd :rolleyes:

De som köper såna puckar och bankörda däck (av anledningen att det ska se ut som att dom kan lägga ner lågt, inte ekonomiska skäl)
de personerna gör ju något som gör att dom framstår som någon annan än dom är,
det fattar jag inte varför man vill det, bättre att lära sig skrapa
och har man inte det intresset så kanske man ska överväga att börja dansa eller något istället.
:3freak

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!