Byter du hoj till nästa år?

Behålla eller byta?

• Antal röstningar
    0
Behåller SDn då jag skaffade den i början av juli och är sjukt nöjd med den, ännu nöjdare nu när den är utrustad som jag vill :)

Fast om ekonomin tillåter så kanske det ramlar in en enduro av något slag i slutet på nästa säsong..

Behåller garanterat hondan. skaffade den nu i juli. skulle det bli byte så krävs det först fast anställning i norge med min gamla lön från somras och då blir det en 800Fi och kompressorkit.

Saknar alternativet:
"Byta ut hojen?!?! ICKE! - fast det sa jag iofs i våras också..."

:näsblod

Får la se vad det blir.
Lovat tjejen att inte handla nån mer hoj förrns jag sålt åtminstone en :D

Det blev klart igår att det blir hojbyte vid årsskiftet, ska byta från en ZZR1400 -10 till en ZZR1400 -11 är helnöjd med dom hojarna, lite tråkigt att kawasaki inte gör nån uppdatering mer än färgbyte. Den kommande grön svarta är i mina ögon "skitsnygg"

Kärleken till Tillern växer sig bara starkare för varje år :D, så den byts inte ut i första taget :).

/ A.B

Kommer behålla det jag har:tummenupp

Fast klart man e sugen på en motard oxå:D

Den hojen jag har stannar i min ägo även nästa år. (Jag har haft den sedan 1999. Någon som tror att jag är nöjd med hojen? :D )

Jag bygger mera motor istället! :)

Och så byggs det sakta men säkert på ett annat projekt, men det får ta sin tid så den hinner nog inte räknas som hoj nästa år heller :död

Om endera av två ting inträffar så köper jag ny hoj:
1. Nån köper min pärla till ett rimligt pris.
2. Jag gifter mig rikt.

Så det blir nog ingen ny hoj. Annars hade jag gärna skaffat mig en Honda CBF1000 nästa säsong.

Jag har nyligen bytt ut min BMW mot min nuvarande Honda, så det är vad jag kommer köra nästa år!

Det är mkt man kunde tänkt sig att byta till.... skulle kunna tänkt mig en cbr1000r -08 alt Cb1000r... Men å andra sidan vette f-n om det blir så mkt bättre....

Gick från Husaberg FS650 SM till Cbr1000rr -08, så jag har mitt klart redan:banana

Behåller min k7:a... å söööper en ny 2012! Sucka släpper en ny 2012 som kommer att kicka tutte! :tuttar

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul