Byter du hoj till nästa år?

Behålla eller byta?

• Antal röstningar
    0
Behåller nuvarande. Men funderar dock på att utöka stallet med en hoj till, får se vart vi landar. Många att välja på. Antingen en nyare GSX-R 1000, GSX 1400, XJR 1300 eller en fighter av nån trevlig modell. Önskehojen just nu är Aprilia Tuono 1000 Factory (men lite out of budget)

Tja, jag har bytt de senaste åren så helt omöjligt är det inte att jag byter ut ena nästa år igen :D

Fast hojen som ligger högst på "vill ha" listan är lite dyr (1198 S corse) så en sån tror jag inte att jag skaffar mig :rolleyes:

Vem vet vad man hittar till våren :tummenupp

gult å blått ska det tydligen va. Färger e viktigt... :hihi

Vilket betyder att dina fingrar kommer ständigt gå i olika nyanser av svart. Ordning och reda, oljebyte varje fredag. :D

Säsongen kommer i alla fall att börja på nuvarande hoj. 954:an är kul nog för gatkörning i alla fall.

Last edited:
Ska försöka byta zx9an mot en motard föräldrar och flickvän har ett visst hat mot sporthojar :P

Skulle vilja byta till en Fazer eller FZ1 men jag får se vad som händer. Hade varit kul med lite mer mos och lite mer framåtlutad körställning. :)

Om det stämmer det som sagts så blir det en motsvarande men med 4 cylindrar istället. I Factoryutförande då. Smaskens!

Önskehojen just nu är Aprilia Tuono 1000 Factory (men lite out of budget)

Ah! Sööpa sej? :) Står en och dräller i garaget vill jag minnas :yoparty

Har svårt att tro att jag någonsin skulle byta igen...möjligtvis till en nyare årsmodell men märke/modell/typ...nepp! :Bugar

Om jag får iväg mina två knattar så blir det en ny. Dock vill jag ha kvar dem. Iallafall en :yoparty

Skulle vilja byta till en Fazer eller FZ1 men jag får se vad som händer. Hade varit kul med lite mer mos och lite mer framåtlutad körställning. :)

Ja de va helvete, min FZ1 vart ju ute för byte hela säsongen, hade kunnat tänkt mig precis en TDM, nu blev det ju byte med handlare mot nytt dyrt istället!!! =)

Tanken var ju att byta om jag får sålt min.
Haft den tre år så tyckte det var dags att prova på något nytt. :tummenupp

Eftersom nån jävla tattare snodde min min har jag inget val.. (stals 19 juli inte fått den värderad än... PISS!)

ska ha kvar min LIME GRÖNA Z1000.
kan nog bli att jag köper en ktm 660 smc till nästa säsong.
det blir ju perfekt vill man leka så tar man ju motarden och vill man köra lite lugnare så tar man kawan.

Om det stämmer det som sagts så blir det en motsvarande men med 4 cylindrar istället. I Factoryutförande då. Smaskens!

Ah! Sööpa sej? :) Står en och dräller i garaget vill jag minnas :yoparty

Det blir väl inte en rsv4:)
Eller e det nya tounon.
Själv blir det nog någon ny nästa säsong.

Ska bara få sålt min.
Annars får den rulla en säsong till:)

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år