Byte dragkedja på skinnställ, Västeråstrakten?

LowFlyer

Gick med
24 Aug 2005
Hoj
1098S '07, 749S '05, 750 SS.i.e '99
Någon som kan rekommendera någon tapetserarverkstad alt. skomakare i västeråstrakten som är bra på att byta dragkedjor i skinnställ?

Står inför samma dilemma, fast i Köping. det borde vilken skomakare som helst kunna fixa, eller sömmerska.

Hade problem med min dragkedja. Kollade upp skräddare som även gjorde läderarbeten. De bytade visserligen inte hela dragkedjan utan bara skon eller vad det heter (den man drar upp dragkedjan med) för en vettig peng (180kr). Nu va detta i Göteborg. Men kolla upp skräddare via Eniro så hittar ni säkert de som kan utföra arbetet. Kolla om de gjort liknande arbeten tidigare.

Ni kan ringa handlare i området som säljer skinnställ och fråga dem vilka skräddare de brukar använda sig av.

//Andreas

Hur gick det med dragkedjebytet? Min har börjat ge upp, någon firma/affär som rekommenderas i västerås med omnejd??

jag lämnade in mitt ställ hos en skomakare på stora torget i uppsala. han bytte ut dragkedjan och tog bara 100kr betalt :) han körde tydligen sporthoj han med så därav det billiga priset! så ska ni förbi uppsala så är det ett hett tips!!

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back