Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

. Vid ett försök till provmontage konstaterades det att Mitsubishi aggregatet var större och inte fick plats mellan framhjul och oljefilter. Även om värme är bra för däckgreppet mot vägen så bedömer jag det lite överdrivet att ligga an mot gummit med avgashuset.. Flytt av oljefiltret kom därför överst på önskelistan. Detta jobb pågår och plattorna är i det närmaste klara. Funderingarna just nu är vilken minsta dimension jag kan använda på ledningar och kopplingar till och från oljefiltret, förslag mottages tacksamt

Nej, ponnyhoppning i Gävle i helgenSpeedWeekend on Ice?
Jag får säkra choken på min 1100 efter varje kallstart med buntband annars åker den ut under körning och det kommer bensin den vägen.Alla chokeaxelgummina hade ploppat av. Säkrade dem med buntband. Beror troligen på laddtryck som letar sig ut den vägen. Chokedraganordningen ska najas, på Marklunds inrådan, så att inte de öppnas av högtrycken i sommar.. Ett väl mappat insprut skulle ju spara en del besvär inbillar jag mig![]()
Tärningen är kastad. Tack för alla upplevelser till min gamla schwitzer-laddare <3. Nu sitter det nya aggregatets fläns punktad i grenröret. Passar oväntat bra hittills (lär jag få äta upp). Nu skall alu-böjen på kompressorhuset passas till så den möter intercoolerns anslutning och avgasröret skall fästas mot nya turboflänsen. Är det någon som kör avgasröret avvibrerat eller är det stumt montage från grenrör till ljuddämpare som gäller?

|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |