Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Indigo skrev:Någon som vet ungefärligt pris samt var man bör göra detta i Göteborg?
Antar att Yamahacenter är dyra?
kämpaIndigo skrev:Ok låter som om det skulle vara enkelt men är nog för novis för att våga mig på det..
lika bra att försöka själv, man ser ju hur det fungerar, även om man inte kan det utantill innanMiss_Orchidee skrev:ja annars får du nog betala dyrt![]()
350% högre pris är väl inte försumbart? Möjligtvis när det handlar om små packboxarRobban_C skrev:Tror 300:- priset är original/par och 87:- är pirat/st.
Det är faktiskt skillnad på de packboxar som säljs som pirat inom MC-branschen och de som säljs originalare. Själv köper jag numer endast originalare. De är lite dyrare men brukar hålla längre. Och prisskillnaden är enligt mig försumbar.
72% högre om jag får be!gringoo skrev:350% högre pris är väl inte försumbart? Möjligtvis när det handlar om små packboxar![]()
sorry einsteinRobban_C skrev:72% högre om jag får be!![]()
Dvs om 300:- är per par och 87:- är per st (dvs 174:-/par).
packboxar kostar 130:- /st och det går åt 2st+1 liter oljaIndigo skrev:Ok låter som om det skulle vara enkelt men är nog för novis för att våga mig på det..
Indigo skrev:En liten fråga till bara,,
Är det ett måste med specialverktyg?
Har ju momentnyckel och sådant men behövs ngt Yamaha special verktyg?
Indigo skrev:Ge mig en mailadress du läser av kan jag skicka en..
\\ Mathias
Ska man vara riktigt smart/snål köper man packboxar hos närmaste industrileverantör. Både billigare och bättre än både pirat och orginal...Robban_C skrev:Tror 300:- priset är original/par och 87:- är pirat/st.
Det är faktiskt skillnad på de packboxar som säljs som pirat inom MC-branschen och de som säljs originalare. Själv köper jag numer endast originalare. De är lite dyrare men brukar hålla längre. Och prisskillnaden är enligt mig försumbar.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |