granted79
Guest
Hej alliohopa...
nu e det såhär att jag ska sälja min hoj o byta till motard tänkte jag mkt pga att jag såg min chef krocka ganska rejält med hoj o efter det har jag inte riktigt känt nån glädje med sporthoj längre o tänkte nu testa motard......
Men problemet är att tänk om jag ångrar mig o saknar o ligga o köra sådär fort som man gör ibland ,
men o andra sidan tänker jag både på mig själv o mina närmaste, om hur dom känner när man är ute o leker lite med hojen o att det bara kan ta en sekund sen kan det vara över. jag vet ju bara när farsan e ute på sin kromsläde då är jag rädd att det ska hända han nånting. nu e det inte så att jag går runt och är rädd att det ska hända saker hela tiden men efter olyckan med min chef har jag börjat tänka helt annorlunda och ser inget nöje med att macka 300km/h..... så nu till frågan tycker ni jag gör fel genom o testa på motard?
mvh granted79
BTW jag fyller 27 idag... grattis till mig själv... ha ha ha ha ha

nu e det såhär att jag ska sälja min hoj o byta till motard tänkte jag mkt pga att jag såg min chef krocka ganska rejält med hoj o efter det har jag inte riktigt känt nån glädje med sporthoj längre o tänkte nu testa motard......
Men problemet är att tänk om jag ångrar mig o saknar o ligga o köra sådär fort som man gör ibland ,

mvh granted79
BTW jag fyller 27 idag... grattis till mig själv... ha ha ha ha ha

Last edited: