Chriz
Damer i tajta helställ gör min dag...
Vet att många blir irreterande över dessa trådar men
jag måste få lite tips o råd.
Har alltid varit överförtjust i Kawasaki och har sedan 10 års ålder
sagt: En sånn ska jag ha en vacker dag.
Denna dag är kommen och hojjarna lyder
zx6r: Lätt hoj men frågan är om jag i längden tycker att växlandet blir tröttsamt samt att effekten kanske inte räcker till alla ggr.
zx7r: En klassiker som alltid förblir klassiker, lite tung men så snygg
zx9r: Drömmen men vet inte om effekten kanske är lite i högsta laget?
Vad som bör tilläggas är att jag idag rattar en Gsx 750!
Vad bör jag tänka på, fördelar, nackdelar???
Försäkringen är ungefär den samma enligt tryggsam.
Sist men inte minst, årsmodeller 97-00, då priset är ungefär vad jag kan betala!
jag måste få lite tips o råd.
Har alltid varit överförtjust i Kawasaki och har sedan 10 års ålder
sagt: En sånn ska jag ha en vacker dag.
Denna dag är kommen och hojjarna lyder
zx6r: Lätt hoj men frågan är om jag i längden tycker att växlandet blir tröttsamt samt att effekten kanske inte räcker till alla ggr.
zx7r: En klassiker som alltid förblir klassiker, lite tung men så snygg
zx9r: Drömmen men vet inte om effekten kanske är lite i högsta laget?
Vad som bör tilläggas är att jag idag rattar en Gsx 750!
Vad bör jag tänka på, fördelar, nackdelar???
Försäkringen är ungefär den samma enligt tryggsam.
Sist men inte minst, årsmodeller 97-00, då priset är ungefär vad jag kan betala!
